Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Thorn, säga upp ett dator köp?

Jag sökte för länge sedan ett lån hos thorn. Blev erbjuden ett lägre belopp än jag sökt om jag tog en dator oxå... nu minns jag inte exakt ordalydelsen men det kändes som om det var ett villkor för att få lånet. Nu sitter jag med en dator som jag egentligen inte ville ha och som är på tok för dyr och för "bra" för mig... Det har gått så lång tid att jag inte kan nyttja ångerrätten. Finns det något annat sätt för mig att bli av med den? Jag betalar över 700kr i månaden på den Och kommer göra det i många år...

Jag sökte för länge sedan ett lån hos thorn. Blev erbjuden ett lägre belopp än jag sökt om jag tog en dator oxå... nu minns jag inte exakt ordalydelsen men det kändes som om det var ett villkor för att få lånet. Nu sitter jag med en dator som jag egentligen inte ville ha och som är på tok för dyr och för "bra" för mig... Det har gått så lång tid att jag inte kan nyttja ångerrätten. Finns det något annat sätt för mig att bli av med den? Jag betalar över 700kr i månaden på den Och kommer göra det i många år...

Du bör kunna slutbetala produkten i förtid för att på så sätt undvika tiotusentals kronor i ränta. Är det en Mac har den hyfsat andrahandsvärde, men du får alldeles säkert skjuta till en hel del från annat håll för att köpa dig fri.

Man behöver inte köpa något. De är säljare du talar med men står du på dig så får du lånet iaf om du är kreditvärdig. Så var det för mig iallafall.

Deras produkter är svindyra även utan ränta och deras säljare är väldigt fula, så det är nog fler än du som sitter med dessa känslor just nu

Deras produkter är svindyra även utan ränta och deras säljare är väldigt fula, så det är nog fler än du som sitter med dessa känslor just nu

Ja, det är ett omtalat och välkänt fenomen på det här forumet om inte annat.

Sök på Thorn och Leasy i sökfunktionen så kommer trådar upp där folk skriver om just detta en hel del.

Till TS kan man väl bara råda att försöka betala bort skulden så snabbt det går, antingen om det finns ett alternativ för direkt betalning eller om du får försöka få till en uppgörelse i syftet att betala av skulden redan den dag du kan detta. Sen försöka sälja åbäket eller ge bort den i julklapp nästa jul och verka riktigt generös! :)

Hmm...korkad som jag var..köpte en dyr tv. Givetvis i samband med att jag ansökte om ett lån. Jag betalar och betalar.. ser inget slut på det. Var inte sen med betalningen för att de kommer att ringa dig,dag och natt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp