Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tingsrätt beslut LASSEMAN

Jag har ett ärende hos kronofogden som jag ansökte om domvilla och återvinning på. Jag fick en tredskodom i detta som jag överklagat då jag skickat in min åsikt men detn har tydligen inte kommit fram nu har jag ansökt om återvinning i ärendet igen och fått detta svar av tingsrätten

Tingrätten medelar detta
Beslut
Vidare verkställighet av tingsrättens tredskodom mellan ovanstående parter får inte ske.
vad betyder detta?

Hade det inte varit lättare skicka ett privat meddelande till Lasseman :D?

Man kan inte återvinna 2ggr på samma treskodom, så om din första återvinning inte kom fram blir tredskodomen fastställd. Du kan antagligen överklaga till högre instans men då krävs prövningstillstånd vilket kräver särskilda skäl, eller att tredskodomen verkar felaktig på någotvis.

jag gjorde först återvinning på skulden i sig som sedanblev en tredskodom för dom påstod att jag inte skickat in min sida av saken fast jag gjort det så så när tredskodomen kom skickade jag överklagan på den och återvinning, inhibition och domvila på den..

Men det är besultet som jag skrev först som jag vill veta vad det betyder främst

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp