• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Tips för att få fryst ränta

Runky

Aktiv medlem
Poäng: 47
Blev medlem
18 September 2022
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
16
Poäng
47
Jag har ringt runt under veckan och försökt få fryst ränta och på samtliga lån förutom ett så fick jag fryst ränta.

Jag klippte ihop en massa klipp där Magnus Hedberg från Lyxfällan pratade i bakgrunden och använde det som en typ karaoke. Under samtalen så påpekade jag att jag var medverkande i lyxfällan. Dom flesta skulle bara prata med sina överordnade och ringde därefter upp senare på dagen eller dagen efter.

Kan vara ett tips.

Hälsningar Runky
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 454
Mottagna reaktioner
6 092
Poäng
4 117
Jag har ringt runt under veckan och försökt få fryst ränta och på samtliga lån förutom ett så fick jag fryst ränta.

Jag klippte ihop en massa klipp där Magnus Hedberg från Lyxfällan pratade i bakgrunden och använde det som en typ karaoke. Under samtalen så påpekade jag att jag var medverkande i lyxfällan. Dom flesta skulle bara prata med sina överordnade och ringde därefter upp senare på dagen eller dagen efter.

Kan vara ett tips.

Hälsningar Runky
Totalt galet om det är sant.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 078
Mottagna reaktioner
6 660
Poäng
4 477
Tycka vad man vill om det men uppfinningsrikt var det.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 078
Mottagna reaktioner
6 660
Poäng
4 477
Men gissar att det bara funkar för de 5-10 första som ringer. Sen har påhittet uppdagats
 

Runky

Aktiv medlem
Poäng: 47
Blev medlem
18 September 2022
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
16
Poäng
47
Men gissar att det bara funkar för de 5-10 första som ringer. Sen har påhittet uppdagats
Jo det är klart. Eftersom många av oss har lån från samma kreditinstitut så funkar det nog bara för ett fåtal. Och med olika mellanrum i tid såklart.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 078
Mottagna reaktioner
6 660
Poäng
4 477
Det kan inte vara helt riskfritt om det upptäcks. Då blir det dubbel ränta retroaktivt
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp