• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Tips för att få mer i plånboken

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

EllenBellen

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
12 September 2021
Meddelanden
703
Mottagna reaktioner
299
Poäng
447
Jag dricker iofs bara kaffe på morgonen men jag håller hårt I paketen.
O tänk på att inte köpa filterpåsar utan ett sånt där återvinningsbart. Jag brygger o häller upp i en liten termos (4-5 muggar) så använder jag bara bryggaren en gång/dag.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 451
Mottagna reaktioner
6 091
Poäng
4 117
O tänk på att inte köpa filterpåsar utan ett sånt där återvinningsbart. Jag brygger o häller upp i en liten termos (4-5 muggar) så använder jag bara bryggaren en gång/dag.
Återvinningsbart, aldrig hört talas om. Brygger bara en gång om dagen.
 

Jane

Medlem
Poäng: 27
Blev medlem
22 Januari 2022
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
8
Poäng
27
Något jag brukar göra är att planera mat veckovis utifrån extrapriser i affärerna. Reklamblad dimper ner i brevlådan på söndagar och då sätter jag mig och kollar igenom alla och skriver upp en matlista. Reklambladen finns även online på respektive mataffär om man inte får reklam.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 451
Mottagna reaktioner
6 091
Poäng
4 117
Något jag brukar göra är att planera mat veckovis utifrån extrapriser i affärerna. Reklamblad dimper ner i brevlådan på söndagar och då sätter jag mig och kollar igenom alla och skriver upp en matlista. Reklambladen finns även online på respektive mataffär om man inte får reklam.
Jag försöker också göra det.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp