• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Tips om appen steven

gregersboda

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
7 Augusti 2012
Meddelanden
190
Mottagna reaktioner
70
Poäng
217
Ska tipsa om steven appen. I den appen finns en funktion där du kan betala dina skulder till dina vänner med klarna. Tog en vän till hjälp denna vän la in en skuld på 2000kr som jag var skyldig honom. Jag betalade honom via klarna. Vännen får in pengarna i sin app och kan sen skicka dom till sin bank och sen vidare till mig . Tog 1 bank dag till vännen hade pengarna på sitt konto och sen swishade han dom till mig . Lite krångligt kanske men ett sätt å kunna få loss cash
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 269
Mottagna reaktioner
13 380
Poäng
8 917
Vilken upplysning tas? Vad är maxbeloppet?
 

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Ska tipsa om steven appen. I den appen finns en funktion där du kan betala dina skulder till dina vänner med klarna. Tog en vän till hjälp denna vän la in en skuld på 2000kr som jag var skyldig honom. Jag betalade honom via klarna. Vännen får in pengarna i sin app och kan sen skicka dom till sin bank och sen vidare till mig . Tog 1 bank dag till vännen hade pengarna på sitt konto och sen swishade han dom till mig . Lite krångligt kanske men ett sätt å kunna få loss cash
Kommer cashen till stevenappen o sen överför man till konto?
 

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Ska tipsa om steven appen. I den appen finns en funktion där du kan betala dina skulder till dina vänner med klarna. Tog en vän till hjälp denna vän la in en skuld på 2000kr som jag var skyldig honom. Jag betalade honom via klarna. Vännen får in pengarna i sin app och kan sen skicka dom till sin bank och sen vidare till mig . Tog 1 bank dag till vännen hade pengarna på sitt konto och sen swishade han dom till mig . Lite krångligt kanske men ett sätt å kunna få loss cash
Måste tacka för tipset :) skapade konto valde sätta in med klarna delbetalning sedan tog jag ut pengarna till mitt eget bankkonto ,,, ska ta några bankdagar står det ,,,men verkligen toppen :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp