Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tips på extrajobb!

V.I.P
Poäng: 487
Meddelanden
697
Mottagna reaktioner
334
Poäng
487
Hej alla! Mina månadskostnader är för höga och jag funderar på att söka extrajobb för att dels kunna få det att gå runt men även för att kunna spara något varje månad framöver. Behöver tips på vad man kan få för typer av extrajobb som dels kan vara lätt att få utan särskilt mycket arbetslivserfarenhet eller särskild utbildning men ochså där man kan jobba kvällar och helger. Vad tror ni? Vad jobbar ni med ni som kör lite extrajobb?

Köra ut mat åt Foodora osv. Hård konkurrens av drivna indier, men finns nog säkert jobb för den som är arbetsvillig.

Dela ut reklam, i guess. Riktigt skitgöra (gjorde det själv som 15 åring)

Jobben där man sitter och gör ingenting och tjänar stora pengar brukar inte vara tillgängliga för folk "utan särskilt mycket arbetslivserfarenhet eller särskild utbildning".

Kolla bensinmackar eller dylikt om du kan jobba kvällar/nätter, personlig assistent. Lagerjobb.

Jobbade själv parallellt inom äldreomsorgen i ca 6 år, man blir inte miljonär men bra extrapengar och framförallt oerhört givande <3

Ställningsbyggare. Du kommer långt med att kunna använda ett spärrskaft, och du kan räkna med många kvällar och helger.

Beror väl lite på var du bor men det finns en hel del extraknäck inom onlinehandeln just nu, då tänker jag främst på lager för olika nätshopar men även hos dom som distribuerar paketen(Bring, postnord, DHL osv)

Sökte själv ett extraknäck på kvällar på en större sorteringsterminal och dom ringde upp dagen efter och jag fick börja veckan därpå. Visst är det ett slitjobb men man får oftast helt ok betalt efter ob ersättning osv.

Ja det finns säkert ett behov av extrapersonal på sådana ställen med tanke på svenskarnas e-handel, jag ska kika runt på detta också

Sök till någon livsmedelsbutik.

Verkar svårt just nu med livsmedelsbutikerna. Dom har många sökande

Vet min lokala Ica Maxi går på knäna för hinna packa allt som ska hämtas eller utkörning. Kanske finns det i ditt område också?

edit: Jävla vad mycket autocorrect/tjockis fingrar skriver på mobilen

Senast ändrad:
När barnen var små så delade jag ut tidningar i olika omgångar. Hade nystartat företag då och var ett utmärkt sätt att dryga ut med 7-10k (efter skatt) per månad. Till på köpet gick man ner i vikt.
Kan rekommenderas!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp