• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Tjäna extra pengar för att bli av med skuld!

lamphue

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
11 Juni 2023
Meddelanden
165
Mottagna reaktioner
63
Poäng
197
Hej alla
Har ca 1.2 miljoner i och på väg till KFM.
Har fru barn hus och jobb som rullar på bra men vet ej om jag kommer orka med löneutmätning i flera och år kanske få en skuldsanering någon gång för att bli av med skulderna.
Någon som har bra tips på vad man kan göra för att tjäna lite extra pengar och kunna beta av skulderna?
Att ta ett extrajobb vet jag redan att jag kan göra men tyvärr finns det ingen tid till det. Eller jo det finns tid men då innebär det att jag tar den tiden från mina barn vilket jag inte kommer göra.
Att begå brott vet jag också att man kan men det är inte heller något alternativ!
Så är där något man kan göra hemifrån, helger, börsen, krypto?
Några tips?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 277
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
2 912
Mottagna reaktioner
1 897
Poäng
1 277
Hej alla
Har ca 1.2 miljoner i och på väg till KFM.
Har fru barn hus och jobb som rullar på bra men vet ej om jag kommer orka med löneutmätning i flera och år kanske få en skuldsanering någon gång för att bli av med skulderna.
Någon som har bra tips på vad man kan göra för att tjäna lite extra pengar och kunna beta av skulderna?
Att ta ett extrajobb vet jag redan att jag kan göra men tyvärr finns det ingen tid till det. Eller jo det finns tid men då innebär det att jag tar den tiden från mina barn vilket jag inte kommer göra.
Att begå brott vet jag också att man kan men det är inte heller något alternativ!
Så är där något man kan göra hemifrån, helger, börsen, krypto?
Några tips?
Onlyfans brukar väl dyka upp som förslag. Eller chattoperatör ( vilket verkar betyda sexchattande).
 

Broop

Aktiv medlem
Poäng: 31
Blev medlem
24 November 2023
Meddelanden
36
Mottagna reaktioner
5
Poäng
31
Hej alla
Har ca 1.2 miljoner i och på väg till KFM.
Har fru barn hus och jobb som rullar på bra men vet ej om jag kommer orka med löneutmätning i flera och år kanske få en skuldsanering någon gång för att bli av med skulderna.
Någon som har bra tips på vad man kan göra för att tjäna lite extra pengar och kunna beta av skulderna?
Att ta ett extrajobb vet jag redan att jag kan göra men tyvärr finns det ingen tid till det. Eller jo det finns tid men då innebär det att jag tar den tiden från mina barn vilket jag inte kommer göra.
Att begå brott vet jag också att man kan men det är inte heller något alternativ!
Så är där något man kan göra hemifrån, helger, börsen, krypto?
Några tips?
Om du inte hittar en lösning kan du signa upp dig på blocket, tradera, marketplace och liknande ställen och försök att köpa prylar billigt och tjäna en slant på det genom att sälja vidare.
 

lamphue

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
11 Juni 2023
Meddelanden
165
Mottagna reaktioner
63
Poäng
197
Om du inte hittar en lösning kan du signa upp dig på blocket, tradera, marketplace och liknande ställen och försök att köpa prylar billigt och tjäna en slant på det genom att sälja vidare.
Har faktiskt funderat på just denna punkt. Är väldigt händig av mig och har stor förståelse för sälj så denna är nog prio.
 

Mjau 74

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
Blev medlem
4 December 2013
Meddelanden
2 686
Mottagna reaktioner
1 708
Poäng
1 177
Inget övervärde i huset så du kan baka in lite där?
 

Frågvos

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
5 Juni 2022
Meddelanden
169
Mottagna reaktioner
98
Poäng
257
Vad du än gör. Så tar det ju tid.

Att tjäna pengar på aktier etc. Tar enormt mycket tid
 

Bananen

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
2 Augusti 2022
Meddelanden
174
Mottagna reaktioner
99
Poäng
257
Har faktiskt funderat på just denna punkt. Är väldigt händig av mig och har stor förståelse för sälj så denna är nog prio.
Du behöver inte ens köpa för att sälja vidare. Helt otroligt vad folk skänker bort vid t.ex. köksrenovering.
(Tänk om man hade dom pengarna ;))
 

lamphue

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
11 Juni 2023
Meddelanden
165
Mottagna reaktioner
63
Poäng
197
Vad du än gör. Så tar det ju tid.

Att tjäna pengar på aktier etc. Tar enormt mycket tid
Ja men jag tänker att man kanske har löneutmätning i 2-5 år och sedan skuldsanering i 5 år. Bara där går ca 7-10 år. Kan man tjäna säg 5-10 tusen extra i månaden som man bankar av så blir det en ganska bra summa på 5-10 år.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp