• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Tjäna extrapengar - tips

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Peach

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
24 December 2019
Meddelanden
1 491
Mottagna reaktioner
1 001
Poäng
837
196 poäng :D går sakta men säkert framåt.. haft 2 veckor tror jag, varav 1 vecka sjuk.. ska bli medlem på cashback :)

Härligt! Det är bara att promenera vidare, det har ju blivit lättare att tjäna ihop poäng nu än när jag började iaf. ^^
 

JockeMan87

Aktiv medlem
Poäng: 37
Blev medlem
19 November 2020
Meddelanden
22
Mottagna reaktioner
11
Poäng
37
Ett annat tips är att bjuda in folk till Pantit.se . De som ni bjuder in som tar ett lån får 250 kr och ni får 500 kr.
Jag kan ju börja med att bjuda in :) Min kod är: Q0ETXL . Om ni tar ett lån så ange den koden innan, tack :)
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 542
Mottagna reaktioner
1 086
Poäng
867
Ett annat tips är att bjuda in folk till Pantit.se . De som ni bjuder in som tar ett lån får 250 kr och ni får 500 kr.
Jag kan ju börja med att bjuda in :) Min kod är: Q0ETXL . Om ni tar ett lån så ange den koden innan, tack :)
Intressant, inte så mkt att panta nu men ska absolut testa om jag behöver längre fram.
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 542
Mottagna reaktioner
1 086
Poäng
867
Vi använder en app som heter ”panta på”..
Där scannar du alla dina förpackningar som du ska återvinna på återvinningscentralen och får poäng för varje artikel. Som man senare kan omvandla till pengar eller kuponger. :folded:
Då vi bor liten bit bort från återvinningen förscannar jag varan hemma för att sedan bekräfta den på återvinningen o sen bara kasta. :faceheart:

Gjorde riktigt klipp när Willys hade Grumme tvätt och sköljmedel för 15kr/förp. Hade då lyckats panta på mig återvinning och fick kuponger på 10kr rabatt, betalade där med 5kr styck för sköljmedlet.
Skitbra :folded::folded:
Hej, nyfiken på en sak.. förskannade häromdagen typ 5 stora kassar med pant. Fick typ 70 poäng, tänkte om ja skulle växla i mot pengar. Står att pengarna dubblas nästa månad. Dubblas summan man har på kontot varje månad eller är det bara en gång det händer?
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 605
Mottagna reaktioner
2 484
Poäng
1 527
Hej, nyfiken på en sak.. förskannade häromdagen typ 5 stora kassar med pant. Fick typ 70 poäng, tänkte om ja skulle växla i mot pengar. Står att pengarna dubblas nästa månad. Dubblas summan man har på kontot varje månad eller är det bara en gång det händer?
Ja men perfekt, då får du dubbelt, eftersom du även kan panta burkarna i butiken :folded::folded:
Glöm inte att försök panta allt du kan, scanna allt som har streckkod innan du "kastar" för o kontrollera att du inte missar poäng :D

Jag vet faktiskt inte riktigt, har inte hunnit samlat på mig för o se om de har dubblats, men har tänkt testa denna månad o se om de dubblas eller hur de ser ut! =)
 

superflipp

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
28 September 2018
Meddelanden
168
Mottagna reaktioner
22
Poäng
112
Kul!! Hur många poäng har du i Stepler?

Grymt med burkarna, både miljövänligt och bra för plånboken! Jag samlar alla pantburkar och lägger pengarna sen i en spargris :)

Ska kolla in de 2 andra sidorna på direkten, vill du värva mig lägg en länk!

Jag har 3943 poäng, känns som det är lågt för att få något bra att handla
 

Sorgsen

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
11 Maj 2020
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
25
Poäng
102
Är man villig att vara med i olika studier, så kan jag tipsa om www.studentkaninen.se
Finns ibland även enkätundersökningar.

Just nu ligger det en studie kring preventivmedel riktad till män, som genererar i 4000 kr om man blir utvald. (I Stockholm)
En annan tillgänglig studie till friska överviktiga kvinnor =3000 kr (I Stockholm)
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 542
Mottagna reaktioner
1 086
Poäng
867
Är man villig att vara med i olika studier, så kan jag tipsa om www.studentkaninen.se
Finns ibland även enkätundersökningar.

Just nu ligger det en studie kring preventivmedel riktad till män, som genererar i 4000 kr om man blir utvald. (I Stockholm)
En annan tillgänglig studie till friska överviktiga kvinnor =3000 kr (I Stockholm)
Väldigt bra sida! Har själv deltagit i en sömnstudie, var iofs inte så mkt ersättning men intressant. Lätt att bli vald också!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp