Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tjänsteleverantörer som inte tar någon kreditupplysning

Halloj!

Jag tänkte bara tipsa de som är ute efter en ny internetleverantör och inte kan byta från nuvarande pga anmärkningar. Jag har i dagsläget en sanering och kan inte byta varken TV- eller bredbandsleverantör. Men så beställde jag en tjänst hos Bahnhof och upptäckte att de inte tar någon upplysning, utan du beställer bara på hemsidan som vanligt och de skickar en faktura inom ett par veckor. Det är skönt att det fortfarande finns leverantörer som litar på att man kan sköta sitt öven om man är mitt uppe i en saneringsplan.

Ni får gärna tipsa om andra tjänsteleverantörer som inte tar upplysning om ni känner till några!

Bra tips, kan flika in och informera att nu i Juli informerade Bahnhof att de blir en del av Telenor, sorgligt nog.
Sedan så kan i nutid Telenor och Tele2 godkänna om man betalar en deposition.

Har man en försökring via Telenor trygg 48.så kan man få en helt ny mobil.om den gamla dör även om den är fullt avbetald. Hände mig i lördags min telefon bara la av har skuldsanering o det var inget fel på.den precis betalat av abonnemanget o då kom jag på.har ju en försökring så förklarade skadan o la ett skadeärende i måndags det godköndes redan efter en timme dock själbrisk 700 kr fick en helt ny telefon igår fick hjälp att starta upp den o skicka tillbaks den trasiga. Ingen kteditupplysninh tas o abonnemanget jag har fortlöper med samma pris fick t om en nyare modell alldeles ny än den jag hade. Detta löste min telefonsituation bara ett tips

Bra tips, kan flika in och informera att nu i Juli informerade Bahnhof att de blir en del av Telenor, sorgligt nog.
Sedan så kan i nutid Telenor och Tele2 godkänna om man betalar en deposition.
Hej! Tack för svaret. Jag grät en liten tår när jag fick samma meddelande ang. Banhof. Det kommer säkert påverka deras oberoende ställning och attityd gentemot anonymitet etc. Tack för info gällande Tele2 och Telenor, hade ingen aning om att deposition var något de eventuellt erbjöd!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp