• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Toyota billån

biggen

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
25 Juli 2013
Meddelanden
369
Mottagna reaktioner
170
Poäng
347
Är intresserad av XC40. Vad rekommenderar du för tillval och vilket pris hamnar man isåfall på?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 204
Mottagna reaktioner
12 761
Poäng
9 787
@Svart Kaffe du kanske är lite insatt, hur hårda krav har finansbolaget du jobbar mot?
 

Svart Kaffe

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
29 Mars 2019
Meddelanden
580
Mottagna reaktioner
228
Poäng
417
@Svart Kaffe du kanske är lite insatt, hur hårda krav har finansbolaget du jobbar mot?
Jag är relativt ny på detta bilmärket så ge mig några veckor till så kan jag svara dig Lasseman. Jag har tidigare jobbat med ett annat märke i många år o där kunde säljaren påverka finansbolaget väldigt mycket:) Dom litade väldigt mycket på det jag sa och rekommenderade jag att köra så var det väldigt sällan det inte blev så:)
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 204
Mottagna reaktioner
12 761
Poäng
9 787
Jag är relativt ny på detta bilmärket så ge mig några veckor till så kan jag svara dig Lasseman. Jag har tidigare jobbat med ett annat märke i många år o där kunde säljaren påverka finansbolaget väldigt mycket:) Dom litade väldigt mycket på det jag sa och rekommenderade jag att köra så var det väldigt sällan det inte blev så:)

Trots anmärkning och skuldsaldo?
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 204
Mottagna reaktioner
12 761
Poäng
9 787
Bara sett ett fall där ett finansbolag beviljat trots skuldsaldo på flera hundra tusen, löneutmätning o h allt. Föreställer mig att man stått och tjatat omkull någon som beviljade för att få gå hem..
 

Svart Kaffe

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
29 Mars 2019
Meddelanden
580
Mottagna reaktioner
228
Poäng
417
Bara sett ett fall där ett finansbolag beviljat trots skuldsaldo på flera hundra tusen, löneutmätning o h allt. Föreställer mig att man stått och tjatat omkull någon som beviljade för att få gå hem..
Hör självklart inte till vanligheterna....men många ff, anmärkningar och så brukar gå o lösa:)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp