- Meddelanden
- 86
- Mottagna reaktioner
- 13
- Poäng
- 52
Både Revolut och Lunar funkar fint
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Revolut bara nekar kortet för mig. Står "aukt för kort, väntande" några minuter sen nekas det.Både Revolut och Lunar funkar fint
Jag testade betalo? Gick perfekt? Antar att det blev rätt?
Tack. Första gången jag gör via betalo. Men de tar ut en avgift om 132 kronor. Hur dras den och mär betalas den osv?Yes. Du kommer få cashen på tisdag.
Tack. Första gången jag gör via betalo. Men de tar ut en avgift om 132 kronor. Hur dras den och mär betalas den osv?
Hur menar du?Den dras direkt. Du måste således ha täckning även för den på kortet.
Då drogs det direkt och jag lär ju ja 18 kr kvar då? Eftersom jag har 7100 på kortet och förde över 6950 kr.Den dras direkt. Du måste således ha täckning även för den på kortet.
Hur menar du?
Förde över 6950 kronor sparade ju 150 kr kvar på betalo
Då drogs det direkt och jag lär ju ja 18 kr kvar då? Eftersom jag har 7100 på kortet och förde över 6950 kr.
Frågade en bekant till mig, ändrade sedan beloppet. Skärmdumpen jag skickade var alltså från första gången jag skulle skicka men sänkte beloppet sen för att ha täckningen på kontot. Tack för all hjälp. Väntar mig pengar tills tisdag.De siffrorna stod inte i din skärmdump.
Du måste räkna bort de 132 kr från det du kan föra över. Har du en kredit på 7100 kr kan du max föra över ca 6 968 kr till ditt bankkonto.
Nej men lyckades igår. Undrar varför vissa inte kan? Använde betalo första gången igår var inga konstigheter alls.Nån som lyckats reggae Holm på betala idag

Jag använde aldrig mina pengar under dessa 7 dagar, kan man ansöka på nytt eller hur funkar det?
Ingen aning. Fick svar från betalo att det är kortutgivaren som nekar. Så inget betalo kunde göra åt det. Även testat Lunar nu men samma resultat.Varför fungerar inte betalo för vissa?
Jag lutar åt min plan b vilket blir att handla på ex. elgiganten för att sedan utnyttja ångerrätten och be få återbetalning till mitt bankkonto.Hej.
betalo och skrill funkar inte. nån som har nån bra lösning på o få ut pengar?![]()
Så...när skickas det då om jag nu skulle få pengarna imorgon?
Alltså till mig stod det under lördagen att jag skulle få dem 2020-09-15 dvs imrogon.Jag fick mitt på förmiddagen när jag hade fått bekräftat datum.
Alltså till mig stod det under lördagen att jag skulle få dem 2020-09-15 dvs imrogon.
Ja självklart måste man ha bankid och det hade jag också. Menade bara att jag hade en gammal lur med bankid och betalo så provade där spontant och då funkade det. Det här problemet med betalo verkar krångla med vissa mobil modeller. Där det krångla för mig var med min Huawei mate20 proInte för att låta dryg men tror att typ alla förutom du kanske som testat nu med betalo haft BankID. Men det funkade alltså?
Fattar. Löste sig för mig iallafall. Gick smidigt och får pengarna imorgon det har kundtjänsten redan sagt.Ja självklart måste man ha bankid och det hade jag också. Menade bara att jag hade en gammal lur med bankid och betalo så provade där spontant och då funkade det. Det här problemet med betalo verkar krångla med vissa mobil modeller. Där det krångla för mig var med min Huawei mate20 pro
Min norske vän, du är en hjälte! Har letat febrilt efter just en sån här enkel och bra tjänst, men huggit i sten gång på gång. Fungerar klockrent detta!jag brukte bare transferwise og overförde rett til mitt konto
jeg å brukte hur lang tid som helst på å hitta en lösning. paypal bare strular. og betalo funket ikke.Min norske vän, du är en hjälte! Har letat febrilt efter just en sån här enkel och bra tjänst, men huggit i sten gång på gång. Fungerar klockrent detta!![]()
Hej!
Jag har fått Mail om att de vill ha kopia på mitt pass. Mitt pass är inte giltigt längre och jag har mailat tillbaka hur jag kan ”verifiera” mig nu??
Har körkort men vi får se vad de svarar. Detta Mail fick jag när jag frågade om jag kunde återbeta manuellt alt starta återbetalning tidigare eftersom det inte står någonting i appen.. (har inget o betala står det och är rädd att de ska bli försenat)
Är i samma situation som dig. Bara nationellt Id kort. Måste skaffa pass annars kommer detta inte gå. Om man inte lämnar kopia på pass så kan dom avsluta ditt avtal och betala hela suman omgående.
Får alla detta mail.?
”Tack för ditt meddelande.
Vi dock ber dig att skicka oss kopian av ditt nationalpassport, vänligen ansök om nytt pass. Vi väntar.
Med vänliga hälsningar
Anneliis”
Holm Bank Kundservice
vilka skojare. Skickade kopia på mitt körkort. Tänker inte bekosta tid och nytt pass för detta! Alternativt bad jag att de skulle skicka bet uppgifter så betalar jag in krediten till fullo.
Jag har inte fått något mail, jag aktiverade dock autogiro direkt första dagen och kontrollerade detta med dom. Har ni som fått mailet också gjort det? Tänker om dom ser mig som mindre risk pga detta.
Hmm..tror inte det. Alla kommer få detta mail jag fick mailen idag 17 dagar efter jag gjorde ansökan. Har du använt dig av betalo? Kan vara så att om man har använt betalo som är inte auktoriserad från holmbanken. Eftersom dom vill att du använder deras kredit för online köp