• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Tråden om Holm Bank

Aleeex

V.I.P
Poäng: 527
Blev medlem
30 April 2019
Meddelanden
520
Mottagna reaktioner
405
Poäng
527
Det funkar bara göra det en gång direkt via sidan vid den 25e. Du får mejla om hur mycket du vill amortera så lägger dom in det så n du välj manuell betalningen igen
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 806
Mottagna reaktioner
598
Poäng
627
Hur gör man extra betalningar hos dom? Knappen för manuell betalning funkar bara den 25e för mig....
Hoppas att du inte vill göra extrabetalningar i hopp om att få höja. Då hade jag sparat dem istället om jag var du! Eftersom att det inte verkar hjälpa i längden. I det fall du vill återbetala tillbaka beloppet snabbare än avbetalningsplanen så förstår jag!
:)
 
Senast ändrad:

Nz88

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
4 Januari 2021
Meddelanden
733
Mottagna reaktioner
105
Poäng
317
Fick erbjudet 30 förut när jag sökte tog 15. Nu har jag betalat tillbaka dom. Har bättre förutsättningar men nu erbjuder dom ingenting pågrund av bankens lag krav eller nå står de
 

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
691
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Hur gör man extra betalningar hos dom? Knappen för manuell betalning funkar bara den 25e för mig...
Hoppas att du inte vill göra extrabetalningar i hopp om att få höja. Då hade jag sparat dem istället om jag var du! Eftersom att det inte verkar hjälpa i längden. I det fall du vill återbetala tillbaka beloppet snabbare än avbetalningsplanen så förstår jag!
:)
Har gett upp en höjning. Har ju liksom provat 10 gånger men nu låter jag min bisnode vila ett tag framöver.
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Hur gör man extra betalningar hos dom? Knappen för manuell betalning funkar bara den 25e för mig...

Har gett upp en höjning. Har ju liksom provat 10 gånger men nu låter jag min bisnode vila ett tag framöver.
Jag trycker på min då kommer jag in på trustly. Kankse prova uppdatera appen? Finns det någon uppdatering kanske?
 

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 288
Mottagna reaktioner
415
Poäng
557
slösa inte förfrågningar på att försöka höja. Dom höjer inte någon
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Jag har raderat appen flera ggr dyker ändå inte upp alternativ om höjning . 6 månader sen jag fick höja sist
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 635
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Som ovanstående skriver är det lönnlöst att försöka höja hos Holm. Att amortera extra hade möjligen en betydelse när Holm var en ny aktör på marknaden men idag verkar det inte göra någon skillnad. Det är ett pajasföretag helt enkelt.
 

Onelastspin

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
11 Januari 2021
Meddelanden
63
Mottagna reaktioner
19
Poäng
62
slösa inte förfrågningar på att försöka höja. Dom höjer inte någon
Precis som du skriver. Jag har 15000 hos dem och har betalat i tid 4 månader i rad även betalat i förtid ett par gånger och fick upp höjningsknappen igår. Creditsafe togs, har hög där, och ändå blev det avslag utan att de ens kontaktat mig.

Jag trycker på min då kommer jag in på trustly. Kankse prova uppdatera appen? Finns det någon uppdatering kanske?
Men när du har betalt för nästa månad kan du trycka på knappen igen då och betala extra gånger samma månad? För min del har det alltid gått att trycka på betala knappen bara direkt efter ränta dras den 25e. Sen när man betalat I förtid för nästa månad dör knappen och det går inte att ligga före med mer än 1 månad? Kanske om man skriver till dem...
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Precis som du skriver. Jag har 15000 hos dem och har betalat i tid 4 månader i rad även betalat i förtid ett par gånger och fick upp höjningsknappen igår. Creditsafe togs, har hög där, och ändå blev det avslag utan att de ens kontaktat mig.


Men när du har betalt för nästa månad kan du trycka på knappen igen då och betala extra gånger samma månad? För min del har det alltid gått att trycka på betala knappen bara direkt efter ränta dras den 25e. Sen när man betalat I förtid för nästa månad dör knappen och det går inte att ligga före med mer än 1 månad? Kanske om man skriver till dem...
Det vet jag inte
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp