Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om Holm Bank

Vilket skit, fick 60 000 men det går ju inte betala med kortet nånstans, medges ej

Vilket skit, fick 60 000 men det går ju inte betala med kortet nånstans, medges ej
Vad menar du går inte o betala med nånstans ? Vilka sidor har du försökt göra köp på ? Jasså 60000? Måste va ny kreditgräns nu då?

Hej,

Jag kunde även välja 90 när jag skapade kortet men valde 60.

Har provat på betalo paypal elgiganten men det medges ej.

Får kontakta supporten

Betalo
Hej,

Jag kunde även välja 90 när jag skapade kortet men valde 60.

Har provat på betalo paypal elgiganten men det medges ej.

Får kontakta supporten
Betalo och paypal funkar inte men elgiganten gick förra veckan

A fan, så Holm erbjuder alltså upp till 90.000 numera?!

Gäller detta även dom som har "betalat av" en skuld?

Fortfarande Creditsafe?

Jag nyttjade min kredit för några veckor sen o då va oxå 50tkr max iaf ,,,, kan bli en intressant kredit så småningom om dem Landsätter uttag till bankkonto som dem skrev i mailkonversation med mig för ett tag sen :) o creditsafe på det så ska det nog gå som smör i solsken haha

Jag har hög på Credisafe men beviljas fortfarande inte spänn från dessa...

Jag har några frågor om detta kort.

• Tar dom creditsafe och bisnode som kreditupplysning? Det står det på deras sida men vad jag läst här så är det creditsafe?

• Är räntan nu på 9.9% istället för på 29.9% som det var innan? Dom har 9,9% som exempel på sin sida.

• Kan man få ut pengar för att betal t.ex. ferratum?

Finns säkert svar på allt detta redan, men det är väldigt många inlägg och skulle ta väldigt lång tid att läsa igenom allt.

Jag har några frågor om detta kort.

• Tar dom creditsafe och bisnode som kreditupplysning? Det står det på deras sida men vad jag läst här så är det creditsafe?

• Är räntan nu på 9.9% istället för på 29.9% som det var innan? Dom har 9,9% som exempel på sin sida.

• Kan man få ut pengar för att betal t.ex. ferratum?

Finns säkert svar på allt detta redan, men det är väldigt många inlägg och skulle ta väldigt lång tid att läsa igenom allt.
Creditsafe är det ,,,effektiv ränta är 25%
Jag har andvänt mitt kort till o betala genom billhop tex där funkar alla räkningar förutom kredit fakturor ,,,endast om man har en 14dagars faktura o kan styrka det och att betalningen inte är till ett delbetalningskonto ,,, eller en faktura för spel osv! Just Hos ferratum kan man kring gå detta iaf har jag lyckats med betalning till dessa men väldigt omständligt haha,,,

Creditsafe är det ,,,effektiv ränta är 25%
Jag har andvänt mitt kort till o betala genom billhop tex där funkar alla räkningar förutom kredit fakturor ,,,endast om man har en 14dagars faktura o kan styrka det och att betalningen inte är till ett delbetalningskonto ,,, eller en faktura för spel osv! Just Hos ferratum kan man kring gå detta iaf har jag lyckats med betalning till dessa men väldigt omständligt haha,,,

Dom verkar ha helt annan information på sidan. Någon som ansökt nyligen som kan intyga att det inte tas någon bisnode?

Bilagor

• 3DC90680-F31E-4B04-95BF-2DE230F28838.webp
    3DC90680-F31E-4B04-95BF-2DE230F28838.webp
    94.6 KB · Visningar: 186
  • 764A2258-EDE5-4CB3-B1B1-AC562950B13F.webp
    764A2258-EDE5-4CB3-B1B1-AC562950B13F.webp
    61.3 KB · Visningar: 206
Dom verkar ha helt annan information på sidan. Någon som ansökt nyligen som kan intyga att det inte tas någon bisnode?
Min senaste upplysning från dem är 1v gammal o är creditsafe,,,där står även effektiv ränta i appen när man väl har ett lån o den är 25%

Min senaste upplysning från dem är 1v gammal o är creditsafe,,,där står även effektiv ränta i appen när man väl har ett lån o den är 25%
Dom måste ha uppdaterat villkoren för nya ansökningar nyligen om man ska gå efter infon på deras sida.

Står 7 på min upplysning, har inte fått kopian från bisnode än, borde komma senast imorgon.
Okej, då kan du ha lägre betyg för den som står på min upplysning är oftast mycket högre än verkligheten. Jag har också en 7a där, men när jag fått upplysningskopian så har jag haft en 2a...

Vad har du för andra förutsättningar på bisnode? FF, inkomst, underskott osv?

Var det 50.000 som var max?

Okej, då kan du ha lägre betyg för den som står på min upplysning är oftast mycket högre än verkligheten. Jag har också en 7a där, men när jag fått upplysningskopian så har jag haft en 2a...

Vad har du för andra förutsättningar på bisnode? FF, inkomst, underskott osv?
Ja troligtvis kommer jag också ha lägre betyg på upplysningen från bisnode. Har 5 ff, 850k inkomst samt 100 k underskott.

Hej!

Tack för tidsenliga betalningar! Välkommen tillbaka för att kontrollera din nya kreditlimit i Holm-appen!

Med vänliga hälsningar,
Din Holm Bank

[email protected]

Holm Bank AS
holmbank.se

6yPsKpyJ21Nld_QyEtV2fE9qPnPP5-JstJA0G_4DtMlF04kOYk4Ab825qySvIiTxGmDSWt5-fISEygKjmBaUFWB9_VAt-HE=s0-d-e1-ft

Fick någon mer detta? När jag loggar in i appen står det bara "Du har ingen aktiv kredit på kortet" och bredvid "Vi ska meddela dig om det finns en ny offert".

Fick samma mail, och det står precis likadant när jag loggar in...

Jag skickade ett mail till dom för blev ändå nufiken vad det kunde vara.. Fick detta till svar:

Tack för ditt meddelande!

Vi har uppdaterad vår app och det finns en ny funktion om ansökning om ökad kreditlimit under befintliga återbetalningstiden. Du skulle se „ansök om kredit“ i din app under kortet. Systemet genomför en ny kreditupplysing och resultat kommer enligt detta.

Med vänlig hälsning,

Laura

Holm Bank kundservice

Det fanns ingen knapp om höjningsansökan så skrev det till dom och fick då till svar att dom manuellt uppdaterat mitt konto. Och då helt plötsligt kunde jag ansöka om höjning.. Fick höja från 10k till 30k :)

Jag skickade ett mail till dom för blev ändå nufiken vad det kunde vara.. Fick detta till svar:

Vi har uppdaterad vår app och det finns en ny funktion om ansökning om ökad kreditlimit under befintliga återbetalningstiden. Du skulle se „ansök om kredit“ i din app under kortet. Systemet genomför en ny kreditupplysing och resultat kommer enligt detta.

Med vänlig hälsning,

Laura

Holm Bank kundservice

Det fanns ingen knapp om höjningsansökan så skrev det till dom och fick då till svar att dom manuellt uppdaterat mitt konto. Och då helt plötsligt kunde jag ansöka om höjning.. Fick höja från 10k till 30k :)
Det va som f*n då kanske den nya funktionen uttag till bankkonto oxå kommit med i uppdateringen skulle komma inom snar framtid :)

I min app fanns en knapp. Har varit riktigt sen med mina avbetalningar, även om jag nu ligger i fas.... men ja, fick avslag :(

Med vänlig hälsning,

Laura

Holm Bank kundservice

Wow ! Jag har bara 5000 hos dom men bara betalt en gång hittills

Loggade in nu o ansökte men det står bara o tickar under se ditt beslut ???

En bild på
Tjej med tummarna upp och se ditt lånebeslut efter kredit upplysningar . Men vara tickar

Jag har ingen knapp där man kan söka.
Kan ingen knäppa bild och skicka hur det det ut?

Trevlig kväll alla

Med vänlig hälning,

Denna knapp har inte jag?

Varför står mitt bara o tickar ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp