- Meddelanden
- 31 751
- Mottagna reaktioner
- 16 680
- Poäng
- 11 977
Någon hade väl varit och gjort någon ogenomtänkt ändring i bedömningsmallen och något system sa till att hysteriskt många höjningar på kort tid gått igenom.
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Dom har absolut att tjäna på det, att få ett bättre/bredare beslutsunderlag för att minska risken för problemkunder.
Dom har absolut att tjäna på det, att få ett bättre/bredare beslutsunderlag för att minska risken för problemkunder.
Det menar du att dom inte får med en kombination utav Bisnode och Creditsafe?
Riskkunder med dålig ekonomi har ju en sämre Bisnode många gånger än vad dom har UC eftersom dom söker dåliga lån/krediter.
Jag hade en UC på 0.2% medan min Bisnode var sämsta möjliga. Då får Holms en bättre bild om dom tar en Bisnode på mig än en UC.
Dessutom finns det en anledning till att Fairlo,Holms,Brixo och dylika tar Bisnode och inte uC.
Är det någon som vet om dom löste problemet?
Är det någon som vet om dom löste problemet?
Visst att en del med krassa förutsättningar fått låna stora summor pengar. Holm och deras app är ju dock inte pålitligheten själv. Det är ständiga problem att logga in i appen och oftast får jag starta om BankID 3-4 gånger innan det funkar. OM det funkar. Känns rätt B faktiskt.

När man väl har fått pengarna behöver man ju inte ens ha tillgång till appen för då sköts allt automatiskt![]()
Och för oss som fått pengar men vill ha mer återstår problemet med appen![]()
BisnodeNi som ansökt nyligen. Har dom tagit bisnode eller creditsafe?
Creditsafe
Och nu kom även en Creditsafe! Så både Bisnode och Creditsafe tagna.Bisnode på mig, ansökte igår EM och fick 15.000 med betyg 1
Är det tänkbart att man kan nekas när låneavtal är signerat och upprättat, återbetalningsplan, kreditbelopp etc finns i appen, men inga pengar har kommit till kontot! Inga pengar kvar på själva kortet finns kvar....nån som förstår/har erfarenhet, jag gör det inte?
Bara Creditsafe på mig!
Beviljat 100k 8% ränta.
Se utdrag ur kreditvillkoren i bifogad bild.Kostar det något att förtidslösa lånet?
Kostar det 3000 att lösa ett lån på 30000?
Men 300 kronor är väl helt okej på 30.000 för att förtidslösa det.
100.000 med bara creditsafe är unikt 2021 så det har vi överseende med!