• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Tråden om Holm Bank

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 616
Mottagna reaktioner
2 500
Poäng
1 677
Jag har också fått upp den igen. Men vågar inte chansa, har fått avslag alla gånger förutom första gången.. känns ovärt att slösa en bisnode. Bisnode är ju fan viktigare än självaste UC i dagsläget typ.
Håller med dig, lika bra och avstå! :)
 
U

Uwe

Gäst
Poäng: 0
Någon mer som har problem att komma in i appen? Gjorde en ansökan sen efter det kommer jag ej in får endast upp en blank bild. Vet inte hur jag ska betala fakturan heller då deras kundservice är obefintlig...
 

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
691
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Jag har problem att kunna betala månadens faktura. Råkade trycka på ansöka om höjning och nu kan jag inte backa för då loggas jag ut hela tiden. Kommer alltså inte till sidan för engångsbetalning i den här värdelösa appen. Får väl kontakta dem på måndag för att jag har ingen lust att behöva göra en ansökan när jag vet att jag ändå får avslag. Nån som vet om man åker på nån påminnelseavgift om man blir sen med fakturan till på måndag?
 

Onelastspin

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
11 Januari 2021
Meddelanden
63
Mottagna reaktioner
19
Poäng
62
Trodde aldrig jag skulle skriva det här men jag fick höja idag från 15k till 60k! Var väl typ tredje gången jag fått erbjudande, har fått avslag utan ens tillstymmelse till kontakt tidigare. Det som förvånade mig mest är att de inte ens kontaktade mig eller bad om kontoutdrag/kreditz. Loggade in efter nån timme och fick välja limit direkt och skriva under. Precis som tidigare så utbetalas det och kom in DIREKT på mitt bankkonto. Fick ut typ 47k och sänkt ränta från 18% till 12%. Nu kan jag beta av några dyrare krediter jag har. Holm är fantastiskt när det funkar för en, sämst när det inte funkar. Tyvärr så funkar det väldigt sällan. Men idag hade jag tur! Har de fått in nytt kapital måntro?
 

Drolzan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
14 Juni 2016
Meddelanden
1 004
Mottagna reaktioner
488
Poäng
557
Trodde aldrig jag skulle skriva det här men jag fick höja idag från 15k till 60k! Var väl typ tredje gången jag fått erbjudande, har fått avslag utan ens tillstymmelse till kontakt tidigare. Det som förvånade mig mest är att de inte ens kontaktade mig eller bad om kontoutdrag/kreditz. Loggade in efter nån timme och fick välja limit direkt och skriva under. Precis som tidigare så utbetalas det och kom in DIREKT på mitt bankkonto. Fick ut typ 47k och sänkt ränta från 18% till 12%. Nu kan jag beta av några dyrare krediter jag har. Holm är fantastiskt när det funkar för en, sämst när det inte funkar. Tyvärr så funkar det väldigt sällan. Men idag hade jag tur! Har de fått in nytt kapital måntro?
Wow!! Vilken tur du hade. Majoriteten av oss får alltid avslag
 

Drolzan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
14 Juni 2016
Meddelanden
1 004
Mottagna reaktioner
488
Poäng
557
Jag med! Hade samma känsla fram tills idag. Antingen tur eller så ramlar det in en hel drös med medlemmar som också får det idag snart
Jag loggade in och kikade. Ingen offert aktiv för mig iallafall :/ får se när nästa kommer. Har väl fått avslag typ 5ggr nu
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp