U
Undrande…
Gäst
Poäng: 0
Någon som vet hur man kan få pengarna från kort till eget konto? På betalo står det medges ej varje gång.
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Det är tyvärr olika, man vet aldrig när de tar bisnode eller inte..Tas det en ny upplysning via Bisnode för varje ansökan hon gör hos Holms?
Japp, det gör det.Tas det en ny upplysning via Bisnode för varje ansökan hon gör hos Holms?
Nån månad eller två tillbaka ungefär.Sen när har Holmbank börjat med kreditz?
Från kort till eget konto?Någon som vet hur man kan få pengarna från kort till eget konto? På betalo står det medges ej varje gång.
Fast när jag ansökte och fick kredit så blev det kreditkort hos dem.Från kort till eget konto?
Det kommer till ditt konto direkt. Nu är det som en banköverföring (direktöverföring) som du får till ditt bankkonto direkt.
Oj, låter märkligt. Hur kan det egentligen ha blivit så? Den tjänsten finns ju inte ens längre! De borde kunna åtgärda det, men de kommer skylla på systemet hehe.Fast när jag ansökte och fick kredit så blev det kreditkort hos dem.
dem sa att pga teknisk fel så blev det så.
annars måste jag vänta tills krediten inte gäller längre enligt dem.
så hur kan man göra då?
Oj, låter märkligt. Hur kan det egentligen ha blivit så? Den tjänsten finns ju inte ens längre! De borde kunna åtgärda det, men de kommer skylla på systemet hehe.
Börja med att fråga kundtjänsten, sen vet jag inte faktiskt. Betalo fungerar ju inte längre, Paysafe?
Undrar samma!Någon som vet hur man kan göra? Kundtjänst säger att det är tekniskt fel som ligger bakom detta och att dem inte kan göra något åt det.
Pengarna på kontot!Besked om att felet är åtgärdat och överföring kommer ske till kontot![]()
Mig ringde de aldrig. Ansökte och fick besked om avslag via sms.Loggade in för första gången på ett tag och stod att jag hade möjlighet att göra en till ansökan. Antar att dom kommer ringa om den blir beviljad eller ej, om dom frågar vad man ska ha pengarna till vad fan kan man säga till det?
Samma för sambon. Avslag direkt. Lite kul att hon fått erbjudande 3 dagar irad dessutom (!)....Mig ringde de aldrig. Ansökte och fick besked om avslag via sms.
Veterinärkostnad eller vad somLoggade in för första gången på ett tag och stod att jag hade möjlighet att göra en till ansökan. Antar att dom kommer ringa om den blir beviljad eller ej, om dom frågar vad man ska ha pengarna till vad fan kan man säga till det?

Numera gör de så tyvärr.Holm bank tog två kreditupplysningar från både bisnode och creditsafe när jag gjorde en ansökan. Brukar de göra så eller?
Samma här! Fast jag ångrade mig och backade ifrån att göra en ansökan och inte tryckte vidare? Så gjorde de upplysningar på båda. Ok creditsafe men bisnode var inte braHolm bank tog två kreditupplysningar från både bisnode och creditsafe när jag gjorde en ansökan. Brukar de göra så eller?
Finns inte kreditkortjänsten längre?Oj, låter märkligt. Hur kan det egentligen ha blivit så? Den tjänsten finns ju inte ens längre! De borde kunna åtgärda det, men de kommer skylla på systemet hehe.
Börja med att fråga kundtjänsten, sen vet jag inte faktiskt. Betalo fungerar ju inte längre, Paysafe?
Nej.Finns inte kreditkortjänsten längre?
Lowell tror jag de är.Vilket inkasso har Holm Bank?
De tar både creditsafe och bisnode. Så det stämmer ju delvis.Någon borde ändra Trådnamnet då det är missvisande att folk tror Holm tar Creditsafe, byt gärna namn på tråden den som skapade den
Okej. Tack.Lowell tror jag de är.
Det ska jag låta vara osagt, har läst mig till här i tråden att de skickar till Lowell, men sen om de ger misskött kredit är oklartOkej. Tack.
Det blir ingen missbrukad kredit anmärkning?
Lowell tycker jag har fungerat bra.

Fast man blir ju inte uppdaterad angående eventuella höjningar på SMS. Förstår inte varför dom ljuger om det. Däremot när du ansökt och får svar från dem så får man ett SMS att besked om beslutet finns i appen.Fick svar av Holm:
”Tyvärr finns det inte inga manuella processer för att höja krediten från våran sida.
Hela processen är automatiserad. I fall systemet bestämmer att erbjuda dig en möjlighet att höja krediten kommer du få ett SMS. Systemet genomför en ny kreditupplysing och resultat kommer enligt detta.
Vi har samarbete med Creditsafe och Bisnode och all kreditupplysningsinformation fås från dem.”
Håller med sedan har Holm även sedan en tid tillbaka börjat med Bisnode också och vid ett eventuellt godkännande om höjning så envisas de också om att få tillgång till dina kontotransaktioner vilket jag tycker är trams, borde vara tillräckligt med Creditsafe och Bisnode kanske de snart även tar UC också.Fast man blir ju inte uppdaterad angående eventuella höjningar på SMS. Förstår inte varför dom ljuger om det. Däremot när du ansökt och får svar från dem så får man ett SMS att besked om beslutet finns appen.