Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tre veckor sedan löneutmätning

Har löneutmätning som drogs den 24/3 , fortfarande syns det ingenting på mina olika inkasso att det dragits pengar från skulden!! Dom tidigare månaderna har det synts den 3 och den 6 i månaden. Vad gör KF med pengarna egentligen?? Blir det ränta på nåt konto hos dom?? Jag vill se att det försvinner från mina skulder.Tycker det är helt otroligt att man inte kan logga in sig på alla inkasson o dyl o se vad man har. Hur vet jag då att dom inte lägger en massa sk kostnader på allt ?

Har löneutmätning som drogs den 24/3 , fortfarande syns det ingenting på mina olika inkasso att det dragits pengar från skulden!! Dom tidigare månaderna har det synts den 3 och den 6 i månaden. Vad gör KF med pengarna egentligen?? Blir det ränta på nåt konto hos dom?? Jag vill se att det försvinner från mina skulder.Tycker det är helt otroligt att man inte kan logga in sig på alla inkasson o dyl o se vad man har. Hur vet jag då att dom inte lägger en massa sk kostnader på allt ?
På UC så ser det helt korrekt ut, denna veckan var det som drogs i löneutmätningen 24/3 med. När jag sedan tittar på minupplysning.se så har de samma skuldsaldo som UC hade registrerat per 2017-03-31. Var det inte en vecka som minupplysning.se inte blev uppdaterat? I det här fallet så tror jag faktiskt att minupplysning.se helt enkelt har gjort helt fel och ligger en vecka efter med uppdateringarna...

Det var som jag trodde, i mitt inlägg ovan, att minupplysning.se har legat efter med uppdateringar. Idag har de uppdaterat och nu stämmer den överens med UC, d v s i mitt fall syns det att de tagit hänsyn till löneutmätningen 24/3.

Vad konstigt när jag loggar in på min upplysning.se idag har mars löneutmätning inte dragits av på skulderna . Dem har istället ökat p.g.a räntan ?

Vad konstigt när jag loggar in på min upplysning.se idag har mars löneutmätning inte dragits av på skulderna . Dem har istället ökat p.g.a räntan ?
De kanske har IT-problem som gör att de inte kan uppdatera allt på en gång?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp