Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

tredskodom

Har fått en dum jävla tredskodom nu, nån som har bra ide hur jag kan vinna en återvinning??? Något sätt?
Jag utlovar 1000:- till den personen som kommer på en ide som gör att jag kan vinna återvinningen.

Senast redigerad av en moderator:
har du inte medgivit skuld till TR
är det därför du har fått den domen

Jag fick flera ärenden skickade av samma företag till tingsrätten,
jag medgav samtliga..eller iaf trodde jag.... Är nästan helt säker på att jag inte blev delgiven det sista... Men är inte helt säker.... Nu behöver jag förslag på hur jag kan göra för att vinna återvinningen.... Jag GARANTERAR 1000:- till den som kommer på iden!

En tredskodom är skitsvår att få bort

Ingen som någon ide? Det räcker alltså inte med att säger att jag inte fått sista delgivningen TROTS att jag har medget dom andra skulder till TR

1000:- utlovas direkt in på bankkonto!

1000:- utlovas direkt in på bankkonto!

Ingen här kan hjälpa dig i detta. Det är lagen som styr i detta Fall.

Säg till dem att du inte har mottagit delgivningen. Kan tänka mig att detta är en förenklad delgivning, dvs en delgivning som du inte skrivit på men som man förväntar att du fått.

Ring upp tingsrätten på måndag och säg som det är. Du har inte fått den och att du medgivit allt som du blivit delgiven. En treskodom skall man i första hand få om man tredskas, dvs att man utan saklig grund motsätter sig det som man anklagas för. I andra hand kan man få den om man uteblir i en förhandling eller inte svarar på tingsrätten delgivningar.

Kan tycka att tingsnotarien i detta fall kunde bemödats sig att reagera över varför du inte hörde av dig i tredje ärendet. Eller var det olika handläggare på varje ärende?

Se till att INNAN detta kontakt avida för en avbetalningsplan i ärendena.

Lycka till och lägg dina pengar på en buffert för framtida utlägg.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp