Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tror ni betyget förändras ?

Hej,

har idag ett UC betyg på 4,2 och nu om 3 dagar försvinner 5 förfrågningar. Går från 20st till 15st. Tror ni det gör någon skillnad så att jag kommer ner under 4% ?

Min erfarenhet är att det inte rör på sig förrän man kommer nedåt 5-6 st, men givetvis kan det vara olika för oss alla.
Dock är ju 4.2 helt ok för att ha så pass många FF, så i ditt fall kan du ju hamna under 4 om övriga förutsättningar är bra :tummen: .

Min erfarenhet är att det inte rör på sig förrän man kommer nedåt 5-6 st, men givetvis kan det vara olika för oss alla.
Dock är ju 4.2 helt ok för att ha så pass många FF, så i ditt fall kan du ju hamna under 4 om övriga förutsättningar är bra :tummen: .
Har ca 450 000 i taxerad inkomst och ca 100 000 i lån men till dålig ränta så hade hoppats på att kunna söka nytt fö att betala av det gamla

Tror inte det händer så mkt fr 20 ner till 15. Men har du tur så kommer du ner under 4 i o m att du har så lite skulder i förhållande till inkomsten.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp