Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

trustbuddy är stort Skämt.

Någon som vet om man det är fakturan man ser på "Mina Sidor" ?

Jag kan inte hitta någon faktura på mitt lån, på 5000 kr och har heller inte fått svar på mitt epost, eller via telefon de senaste 3 dagarna!

Inloggad på mina sidor står det bara "Sätt in pengar" på Bg samt OCR, så jag antar att det är det man skall använda för att betala tiillbaka lånet, och inte för att tex spara?

kan även tillägga nu när jag försökte betala, så stod det att mottagaren inte tillåter OCR-betalningar?

Ja det är på det bg och ocr som man ska sätta in pengar för att betala fakturorna. Men som du säger så tillåter de inte ocr-nr utan man får använda meddelande ist. Tycker ju att de borde veta om detta och skriva rätt på sidan.

Någon som vet om man det är fakturan man ser på "Mina Sidor" ?

Jag kan inte hitta någon faktura på mitt lån, på 5000 kr och har heller inte fått svar på mitt epost, eller via telefon de senaste 3 dagarna!

Inloggad på mina sidor står det bara "Sätt in pengar" på Bg samt OCR, så jag antar att det är det man skall använda för att betala tiillbaka lånet, och inte för att tex spara?

Precis så såg det ut för min del också sedan när jag betalt in förlängningsavgiften så kom ett inkassokrav på hela beloppet från VK Credit på hela beloppet. Har inte fått någon påminnelse eller så innan från Trustbuddy utan var bara ett par dagar för sen med förlängningsavgiften. Får heller ingen kontakt med TrustBuddy heller för den delen. Riktigt dåligt, borde anmälas! Saknar nästan dem från förr, då fick man otaliga påminnelser både via SMS och mejl, irriterande, men bättre än denna totala tystnad. Tror att deras byte av system skapat total oreda.

Precis så såg det ut för min del också sedan när jag betalt in förlängningsavgiften så kom ett inkassokrav på hela beloppet från VK Credit på hela beloppet. Har inte fått någon påminnelse eller så innan från Trustbuddy utan var bara ett par dagar för sen med förlängningsavgiften. Får heller ingen kontakt med TrustBuddy heller för den delen. Riktigt dåligt, borde anmälas! Saknar nästan dem från förr, då fick man otaliga påminnelser både via SMS och mejl, irriterande, men bättre än denna totala tystnad. Tror att deras byte av system skapat total oreda.

ring eller Mejla VK credit du kan få amortering på 470kr i månad istället att förlänga i onödan.

ring eller Mejla VK credit du kan få amortering på 470kr i månad istället att förlänga i onödan.

Jo, det tänker jag naturligtvis göra. Men TrustBuddy behöver få veta att deras agerande verkligen inte är ok.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp