Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Två avbetalningar kvar. ärendet bara helt försvunnit.

någon som vet vad som hänt? Hade avbetalning på nanokredit å nanoflex hos avida. Å jag har två avbetalningar kvar. Men idag när jag loggade in så är dessa två ärenden bara helt försvunna. Vad har hänt? Hjälp!!!!

Om du använder sökfunktionen och söker på Avida så kan du läsa att de har börjat sälja vidare inkassoärenden så det är kanske det som har hänt.

Dert där råka jag ut för för nått år sedan och då hade de sålt till gothia

Får de göra så utan att meddela? För två veckor sen gjorde ja nämnligen en ny deal med avida å då sa dem inget... å för 5 dagar sen skulle Svea gå in å hjälpa mig å då fanns dem kvar där å ja skickade underlag på skulden. Säger avida till dem vart de skickat skulden så att Svea får reda på det då?

Får de göra så utan att meddela? För två veckor sen gjorde ja nämnligen en ny deal med avida å då sa dem inget... å för 5 dagar sen skulle Svea gå in å hjälpa mig å då fanns dem kvar där å ja skickade underlag på skulden. Säger avida till dem vart de skickat skulden så att Svea får reda på det då?

Det får dom göra, du ska få ett meddelande om vem som tagit över fordran.

Gothia sålde min Kontantfinansskuld vidare till Sileo utan att meddela mig men jag fick en bättre deal med Sileo så för mig var det bara positivt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp