Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Uc ökat

hej
Min uc hoppade upp till 13 från 10 nu senaste dagarna utan att jag tagit nån ny upplysning. Hur kan det komma sig?
Mvh uc

okej, spännande. Men kollade min kreditupplysning nu som jag köpte och jag har inte med nån av dom som nytt aktivt lån. Ser ingen förändring! Inga nya förfrågningar heller. Jag som tänker söka samlingslån i mars när min ff minskar från 17 till 7.....

Dubbelkollade nu och mycket riktigt fanns 4finance med där bland aktiva lån. Jävla helvetes skit, det var inte bra! Nu blev ju det här med samlingslån kanske en senare fråga då helt plötsligt. Det vette gudaboning det håller för mig då....

Se till att försöka bli av med dom innan du söker samlingslån.
Detta var riktigt fult gjort av 4 Finance och Cashbuddy.
Vedervärdigt.

Ja jag får försöka lösa det! Riktigt jävligt gjort av dom måste jag säga.

Tror ni det finns chans att få samlingslån nu med kredtbetyg 510 på kreditkollen uc betyg 13%. Inkomst 540000:- blanco 440k, kredit 145k beviljad 169k samt huslån på 1392500:-, 17ff som blir 7 i slutet av februari. Samtliga utom 1ff över 6 månader.
Värt att chansa? Tänkte i så fall söka på 250k för att fler bolag ska kunna erbjuda. Vad tror ni?

4finance (onea) är de värsta lånet man kan ha. Betalar 3420 kr varje månad amorteringen ligger på omkring 300-400 kr. Fyfan asså och så är den synlig på uc nu. Man mår fan illa av dom

Tror ni det finns chans att få samlingslån nu med kredtbetyg 510 på kreditkollen uc betyg 13%. Inkomst 540000:- blanco 440k, kredit 145k beviljad 169k samt huslån på 1392500:-, 17ff som blir 7 i slutet av februari. Samtliga utom 1ff över 6 månader.
Värt att chansa? Tänkte i så fall söka på 250k för att fler bolag ska kunna erbjuda. Vad tror ni?
Du menar när du har 7 ff? Vad behöver du för ränta för att det ska vara intressant?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp