- Meddelanden
- 883
- Mottagna reaktioner
- 419
- Poäng
- 537
Mer än ff som avgör.Jag fick räntor från 4% och säkert 10 tal fler banker mot 7% med 8 förfrågningar. Finns nog ingen gräns alltid.
Mer än ff som avgör.Jag fick räntor från 4% och säkert 10 tal fler banker mot 7% med 8 förfrågningar. Finns nog ingen gräns alltid.
Mer än ff som avgör.
Ja jag tror också att betyget har mycket stor betydelse.Tror betyget har största påverkan.
Sen överbelåning kan vara en nackdel, men väljer man samla lån så spelar nog inte det heller någon roll alltid.
Absolut!Jag tror bolån är bra med.
: "Högre årsinkomst än föregående år är bra"UC algoritmer är en vetenskap ingen som kan ge exakta uppgifter inte ens UC själva så vi får försöka vara hjälpsamma på detta forum istället och inte hänga upp oss på små detaljer.Vem har skrivit det här?
Nedanstående punkt är rent felaktig (resten är i stort sett hypoteser).
"* Gränsvärdet för "Bra" är ca 4% - men här kan fler faktorer spela in. 20% kan vara både mindre bra och svag hos olika personer beroende på andra, okända, faktorer."
Det sista var dock klarsynt kan jag tycka: "Högre årsinkomst än föregående år är bra"
Visst ska vi hjälpas åt, men jag har lite svårt för den mängd gissningar som på något mystiskt vis skrivs ut som sanningar på forumet. Visst kan man uttrycka sig i form av att jag tror/gissar men annars riskerar man att stjälpa istället för att hjälpa! Jag vill gärna hjälpa till om jag kan, men då ska jag vara säker på min sak. Men, det är min åsikt!UC algoritmer är en vetenskap ingen som kan ge exakta uppgifter inte ens UC själva så vi får försöka vara hjälpsamma på detta forum istället och inte hänga upp oss på små detaljer.