Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

UC från internetleverantör?

Hej.
Vaknade och fick brev på kivra från UC. Visar sig att min internetleverantör har tagit en upplysning på mig via deras ekonomipartner payex. Varför tror ni? Betalar 319kr/månad och är typ den och telefonräkningen jag aldrig missat eller varit sen ens med.

Hej.
Vaknade och fick brev på kivra från UC. Visar sig att min internetleverantör har tagit en upplysning på mig via deras ekonomipartner payex. Varför tror ni? Betalar 319kr/månad och är typ den och telefonräkningen jag aldrig missat eller varit sen ens med.
Syns dina krediter/lån på upplysningen? Om inte är det en microUC som inte syns för någon annan och påverkar därmed ej ditt kreditbetyg.

Spännande, jag har också A3 men har ännu inte fått någon UC tagen. Har heller aldrig varit sen med betalningen, betalar alltid samma dag som jag får lönen. Man undrar ju om vad de ska med UC till, säga upp befintligt avtal om det inte ser bra ut i deras ögon? Min ser helt horribel ut...

När jag tecknade det för 6månader sedan var det bisnode. Oxå skött betalningarna så förstår inget.

Fick med hem en kopia idag uc allt står antar ja inkomst risk anm ff kreditutveckling samt lån

Måste ringa dem imorgon och fråga vad det är frågan om.

Måste ringa dem imorgon och fråga vad det är frågan om.
Intressant att höra vad de svarar. Jag har haft mitt abonnemang i många år, tidigare hette det T3, jag ännu inte fått någon förfrågan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp