Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Uc uppdatering?

Hej!

Fick 6st bet anmärkningar 2017-11-02. Kommer UC betyget gå ner imorgon eller behöver jag vänta ett par dagar till? Hur funkar det?

Mvh Viktor

Om betyget går ner av att anmärkningarna försvinner så går det ner i natt :) välkommen tillbaka till mänskligheten :)

Kommer ha 13st anmärkningar kvar och har just nu 14% så hoppas iaf komma under 10% tänkte söka samlingslån på 50-100k. Men 1 missbrukad kredit försvinner. Hoppas på det bästa och tack för svar

Dom försvinner vid midnatt.

Va fick du för resultat ? :D

Fortfarande 14%.... Vet inte om jag ska dra iväg en ansökan på anmärkning. Se eller thorn med 13 anmärkningar eller vänta tills jag är under 10 anmärkningar samt under 10%..

Inkomst 420tkr underskott 90tkr lån 300k ff 7 anmärkningar 13 varav 1 utmätningsförsök.

Jag skulle råda dig till att vänta såklart, men de beror ju lite på situation osv. När försvinner de närmsta anmärkningarna så du hamnar under 10?

Ju längre du väntar desto bättre såklart. :axelryck: Men skulle iallafall vänta ut november till max 10 st.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp