Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Undvika delgivning vad är smartast?

Plingar man på o låter granarna få veta att man är eftersökt av KFM Hua :(
Finns det ingen sekretess alls? Brukar dom inte lämna en lapp att dom varit på besök och ber att man tar kontakt låter absurt att blanda in grannarna :eek:
jag fick en lapp att dom sökt en ! ska nog gå två rundor minst innan dom knackar på hos grannen !

Jag har postbox befinner mig på annan ort. Snart utomlands, hur hanterar dom det då om det är postbox?

Plingar man på o låter granarna få veta att man är eftersökt av KFM Hua :(
Finns det ingen sekretess alls? Brukar dom inte lämna en lapp att dom varit på besök och ber att man tar kontakt låter absurt att blanda in grannarna :eek:

Är ett steg i ledet för att kunna spika att man får bekräftelse på att personen bor eller har synts till.
Lapp lämnas också.
Man kan ju helt enkelt skicka in kvittona själv också så behövs inte spikprocessen

Är ett steg i ledet för att kunna spika att man får bekräftelse på att personen bor eller har synts till.
Lapp lämnas också.
Man kan ju helt enkelt skicka in kvittona själv också så behövs inte spikprocessen
Så är det ju och för att slippa besök på jobbet ;)

känns som att jobbet inte borde vara första utvägen ialla fall =)
Precis så sa killen från KFM som var hos mig. Får man inte tag i personen under flera besök så söker man på jobbet.
Vilket han inte rekommenderade.

Precis så sa killen från KFM som var hos mig. Får man inte tag i personen under flera besök så söker man på jobbet.
Vilket han inte rekommenderade.
två gånger har dom sökt mig här, och kom tredje gången...inga problem =) skrev på och så var det klart =)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp