Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Undvika delgivning vad är smartast?

Men hur vet dom det är jag ?

Om man ringer på hos Johan, en man i lagom ålder öppnar och man säger "tjena, johan?" och den säger "ja" så känns det som man kommit rätt.
Blir det fel vilket jag aldrig hört om hos oss i alla fall så får dom väl begära återvinning av utslaget. De flesta vet delgivarna vilka det är

Om man ringer på hos Johan, en man i lagom ålder öppnar och man säger "tjena, johan?" och den säger "ja" så känns det som man kommit rätt.
Blir det fel vilket jag aldrig hört om hos oss i alla fall så får dom väl begära återvinning av utslaget. De flesta vet delgivarna vilka det är
Om man inte nej jag heter inte Johan han är inte här :facejoy: skämtar lite :p

Måste berätta både min man o jag hade delgivningskvitto flera stycken en skulle jag skriva på. Min man skrev under alla av misstag :facejoy: men inget hände alls dom var väl glada att det kom tillbaka med underskrift även om det var fel person :facejoy:

Då är dom delgivningarna egentligen felaktiga, men det är upp till dig att agera, du skulle förmodligen kunna bli av med de utslagen/anmärkningarna genom att ansöka om domvilla hos din hovrätt

Då är dom delgivningarna egentligen felaktiga, men det är upp till dig att agera, du skulle förmodligen kunna bli av med de utslagen/anmärkningarna genom att ansöka om domvilla hos din hovrätt
Nu är ju allt löst men ingen hörde av sig alls om detta :eek:

Det finns för övrigt andra situationer när man förmodligen känner sig betydligt mer kränkt över vad kfm hittar på och skickar ut.
I höstas tror jag det var så utmätte jag en släktstuga/gård som det verkade. Då ska alla andra delägare underrättas mycket och delges en del. Jag tror det var gäldenärens 2 syskon, ett avlidet (min gissning) syskons 2 barn samt antingen mamman eller pappan som fick hem utmätningsbesluten..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp