Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Undvika delgivning vad är smartast?

som jag skrev ”oavsett anledning”. Med det menar jag att det behöver ju inte vara som för mig, ett spelmissbruk som är anledningen till kfm. Utan vad som helst, typ något man faktiskt inte kan rå för själv.
Det som iallafall jag argumenterade för var just besök på arbetsplatsen. Det lär inte vara första dom går på, även om dom kan. Dom har aldrig varit på min arbetsplats. Utan man ”får ett par chanser” innan att bli delgiven. Visst man kan ligga på sjukan osv.
Kanske är det fler här som fått besök på arbetsplatsen direkt utan kvitton hemskickade eller hembesök. Min gissning är att det kanske sker på dom som för kfm är lite mer besvärliga att delgiva som man besöker direkt på arbetsplats.
Okej men du gillade ett inlägg som var att man själv satt sig i skiten o får skylla sig själv och därav inte har någon befogenhet att känna sig kränkt om man blir uppsökt på arbetsplatsen.
Bara undrar vad du gillade med det? sen får man tycka vad man vill.
Men jag släpper detta nu:)

som jag skrev ”oavsett anledning”. Med det menar jag att det behöver ju inte vara som för mig, ett spelmissbruk som är anledningen till kfm. Utan vad som helst, typ något man faktiskt inte kan rå för själv.
Det som iallafall jag argumenterade för var just besök på arbetsplatsen. Det lär inte vara första dom går på, även om dom kan. Dom har aldrig varit på min arbetsplats. Utan man ”får ett par chanser” innan att bli delgiven. Visst man kan ligga på sjukan osv.
Kanske är det fler här som fått besök på arbetsplatsen direkt utan kvitton hemskickade eller hembesök. Min gissning är att det kanske sker på dom som för kfm är lite mer besvärliga att delgiva som man besöker direkt på arbetsplats.

Kvitton skickas hem först om det finns en adress.
När jag delger går jag på arbetsplats om det är car jag tror dom kommer finnas.

Okej psykfall tråden spårar förstår ni mår dåligt, men återigen om någon bor eller har erfarenhet av Malta. Snälla kontakta mig på PM. Åker ner nästa vecka bjud på en öl och en stor kram så jag får gråta lite
Här är ingen psykfall vad jag vet men ekonomiska problem finns.
Är det därför du flyr landet ;):facejoy:

Kvitton skickas hem först om det finns en adress.
När jag delger går jag på arbetsplats om det är car jag tror dom kommer finnas.

jo det är ju en förutsättning. Har ingen koll på hur många som inte har en adress osv som det kan skickas till. Är det många?
Jag kan ju bara tala av mina egna erfarenheter, då har dom kommit på eftermiddag/kväll eller på helger.
Har fått kvitton som jag var för dum för att skriva på och sköta allt ordentligt istället.. trodde och tänkte väl att det skulle lösa sig ändå :axelryck:

Nu funderar du nog
du brukar gilla inlägg som är riktade mot mig ut negativ synpunkt men så är det:facejoy::facejoy:
Hänt åtskilliga gånger det var det jag reagerade på inget annat :rolleyes:
Syrran förlåt om du på något sätt tog illa upp av det jag skrev. Det var absolut inget personligt. Ber verkligen om ursäkten du uppfattade det så

Menar du på allvar att det inte är jobbigt om dom söker dig på jobbet?
Dom kommer ju till jobbet av en anledning. Slutar folk ignorera dom behöver de inte komma till människors jobb, mindre ”kränkande” för den de söker och antagligen skönare för KFM också. Det är ju fasen bara att ta sitt ansvar och ta tjuren vid hornen, oavsett anledning varför man sitter där

Dom kommer ju till jobbet av en anledning. Slutar folk ignorera dom behöver de inte komma till människors jobb, mindre ”kränkande” för den de söker och antagligen skönare för KFM också. Det är ju fasen bara att ta sitt ansvar och ta tjuren vid hornen, oavsett anledning varför man sitter där
Tror ingen ignorerar och önskar hellre ett besök på jobbet.
Nu pratar vi om olika saker har inte nämnt ett ord om att inte ta tjuren vid hornen:eek: utan det gällde besök på jobbet och hur kränkande det är.
För man kommer inte undan hur man än vill.

Okej psykfall tråden spårar förstår ni mår dåligt, men återigen om någon bor eller har erfarenhet av Malta. Snälla kontakta mig på PM. Åker ner nästa vecka bjud på en öl och en stor kram så jag får gråta lite

Här förstod jag inte så mycket.

Då släpper vi diskussion om vilka som ev har olika diagnoser nu.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp