• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Universal/A3 abonnemang via boku

  • Trådstartare Universal/A3 abonnemang
  • Start datum

henke88

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
28 Januari 2020
Meddelanden
367
Mottagna reaktioner
93
Poäng
267
Fanns möjlighet på dundle men inte med A3.
var inne och kikade, men gjorde inget köp. men har jag missförstått någonting eller kostar ett köp av t.ex 500sek på ecopays det dubbla dvs runt 1000kr???? verkar ju vara sjuka avgifter isf
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 901
Mottagna reaktioner
1 043
Poäng
867
var inne och kikade, men gjorde inget köp. men har jag missförstått någonting eller kostar ett köp av t.ex 500sek på ecopays det dubbla dvs runt 1000kr???? verkar ju vara sjuka avgifter isf
Finns väl fler alternativ men nä det är sannerligen ingen billig historia.
 

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 901
Mottagna reaktioner
1 043
Poäng
867
Nån som vet ifall olika abonnemang räknas som ett enda hos siru? Jag har ett nytt men min ”gräns” på siru är 0. Använde ju en del med ett annat nummer.
 

Plshelp

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
2 Februari 2019
Meddelanden
82
Mottagna reaktioner
18
Poäng
62
Nån som vet ifall olika abonnemang räknas som ett enda hos siru? Jag har ett nytt men min ”gräns” på siru är 0. Använde ju en del med ett annat nummer.

Jag har kunnat använda 3 nummer hos siru, maxat varje dag under en vecka. Har inte varit några problem. Har varit 1500kr per gång och max 4500 per månad, per nummer. Så har det varit för mig iaf
 

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 901
Mottagna reaktioner
1 043
Poäng
867
Jag har kunnat använda 3 nummer hos siru, maxat varje dag under en vecka. Har inte varit några problem. Har varit 1500kr per gång och max 4500 per månad, per nummer. Så har det varit för mig iaf
Jättekonstigt. La till ett helt nytt nummer och då var gränsen redan nådd. Då måste ju 4500 vara sammanlagt för alla nummer?
 

Plshelp

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
2 Februari 2019
Meddelanden
82
Mottagna reaktioner
18
Poäng
62
Jättekonstigt. La till ett helt nytt nummer och då var gränsen redan nådd. Då måste ju 4500 vara sammanlagt för alla nummer?

För mig har det inte varit så, ska kolla imorgon med ett 4e nummer så får vi se. Kanske var någon bugg bara som gjorde att jag fått igenom 3 nummer
 

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 901
Mottagna reaktioner
1 043
Poäng
867
För mig har det inte varit så, ska kolla imorgon med ett 4e nummer så får vi se. Kanske var någon bugg bara som gjorde att jag fått igenom 3 nummer
Man undrar ju lite hur de ens vet att jag står på alla nummer.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp