• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Uppdateringar uc

Gino

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
29 November 2022
Meddelanden
65
Mottagna reaktioner
24
Poäng
102
Hej

Ni som har betalat av era lån Krediter i december , har det uppdaterats i eran uc.se? Jag betalade in 30dec men står fortfarande inte uppdaterat i uc ... pratade med dom och efter 20dec brukar det synas , men tänkte ändå fråga här redan om era lån m.m har gått ner efter inbetalningen
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 600
Mottagna reaktioner
2 483
Poäng
1 527
Hej

Ni som har betalat av era lån Krediter i december , har det uppdaterats i eran uc.se? Jag betalade in 30dec men står fortfarande inte uppdaterat i uc ... pratade med dom och efter 20dec brukar det synas , men tänkte ändå fråga här redan om era lån m.m har gått ner efter inbetalningen
Antar att du menar november. Men om du betalt in den 30:e hinner nog inte bankerna uppdatera saldot till uc innan 30:e / 31:a eftersom de tar några bankdagar och få betalningen registrerad.
 

Gino

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
29 November 2022
Meddelanden
65
Mottagna reaktioner
24
Poäng
102
Antar att du menar november. Men om du betalt in den 30:e hinner nog inte bankerna uppdatera saldot till uc innan 30:e / 31:a eftersom de tar några bankdagar och få betalningen registrerad.
Stämmer jag tror 1dec det blev bokförda som betalt , sen sade uc att dom uppdaterar 20dec ... men tänkte kolla här om ni kan se om era lån Krediter redan gått ner och uppdaterats om ni betalat november fakturan
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 600
Mottagna reaktioner
2 483
Poäng
1 527
Stämmer jag tror 1dec det blev bokförda som betalt , sen sade uc att dom uppdaterar 20dec ... men tänkte kolla här om ni kan se om era lån Krediter redan gått ner och uppdaterats om ni betalat november fakturan
Precis! Men de som uppdateras i december är saldot för sista november. Bokfördes betalningen 1 december kommer den med i uppdateringen som sker i Januari.
 

Gino

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
29 November 2022
Meddelanden
65
Mottagna reaktioner
24
Poäng
102
Precis! Men de som uppdateras i december är saldot för sista november. Bokfördes betalningen 1 december kommer den med i uppdateringen som sker i Januari.
Vad segt bara för 1 dag försening? Måste jag vänta då till mitten av januari?
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 188
Mottagna reaktioner
12 756
Poäng
9 787
Beror på vad du har för inkomst
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 188
Mottagna reaktioner
12 756
Poäng
9 787
Jag skulle inte vara allt för optimistisk tyvärr
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp