Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Uppsagt vanligt bankkort

Swedbank skulle dra avgift för vanligt kort. Alltså inte kredit. Fanns inte täckning så de kunde inte. Nu har ja täckning men kortet funkar inte och finns inte om jag går in på swedbank.
Någon med erfarenhet?
Vägrar söka nytt kort om de tänker ta uc.
Vanligt mastercard utan kredit..

Swedbank skulle dra avgift för vanligt kort. Alltså inte kredit. Fanns inte täckning så de kunde inte. Nu har ja täckning men kortet funkar inte och finns inte om jag går in på swedbank.
Någon med erfarenhet?
Låter väldigt skumt, ring dem och fråga 0771 22 11 22

Är ju inte skumt? De skickade att jag va tvungen o ha täckning på kortet. De hase ja dagen efter sista datum men de jälper ju inte
Det är väl skumt om kortet inte finns, det kan inte bara försvinna för att man inte haft täckning på kontot en gång.

Någon med erfarenhet?

Det låter jäkligt konstigt. Varför ringer du inte banken och frågar i stället? Då får du svar direkt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp