Har min bil på verkstad efter att ha kört in i ett rådjur. Bilen har ett värde och jag Har skulder till kronofogden. Mitt försäkringsbolag folksam står för reparation av bilen Kan kronofogden på något sätt få vetskap om att bilen står på verkstad och på så sätt ta den?
- Meddelanden
- 289
- Mottagna reaktioner
- 120
- Poäng
- 307
Det känns väldigt långsökt. Däremot kan du bli av med den när du hämtat den hos verkstaden och blir stoppad i en poliskontroll. Annars kommer KFM "hitta" bilen när de gör en tillgångsutredning.Har min bil på verkstad efter att ha kört in i ett rådjur. Bilen har ett värde och jag Har skulder till kronofogden. Mitt försäkringsbolag folksam står för reparation av bilen Kan kronofogden på något sätt få vetskap om att bilen står på verkstad och på så sätt ta den?
- Meddelanden
- 31 758
- Mottagna reaktioner
- 16 683
- Poäng
- 11 977
Ja det går. Gjort så ett par gånger, det inte jättevanligt.Har min bil på verkstad efter att ha kört in i ett rådjur. Bilen har ett värde och jag Har skulder till kronofogden. Mitt försäkringsbolag folksam står för reparation av bilen Kan kronofogden på något sätt få vetskap om att bilen står på verkstad och på så sätt ta den?
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.