Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Utmätning av extra utbetalning?

Hej!

Jag har sedan 3 år tillbaka avkortad tjänstgöring enligt FLL. Detta innebär att jag arbetat 90 % och att det under hela tiden har gjorts avdrag på lönen med 10 %. TRODDE jag tills idag. Min nya chef uppmärksammade mig på ett räknefel som jag inte varit medveten om vilket gör att jag i själva verket har arbetat 95 % och således fått 5 % för lite i lön. Utslaget under 3 år blir det en anständig summa som min arbetsgivare ev kommer att återbetala via en engångsbetalning.

Eftersom jag har löneutmätning så antar jag att den här ev summan kommer att mätas ut?

Hej!

Jag har sedan 3 år tillbaka avkortad tjänstgöring enligt FLL. Detta innebär att jag arbetat 90 % och att det under hela tiden har gjorts avdrag på lönen med 10 %. TRODDE jag tills idag. Min nya chef uppmärksammade mig på ett räknefel som jag inte varit medveten om vilket gör att jag i själva verket har arbetat 95 % och således fått 5 % för lite i lön. Utslaget under 3 år blir det en anständig summa som min arbetsgivare ev kommer att återbetala via en engångsbetalning.

Eftersom jag har löneutmätning så antar jag att den här ev summan kommer att mätas ut?
Inte alls säkert. Beror ju på om du har max beslut eller annat.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp