Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utmätning innan skatteåterbäring

Jag släppte alla mina skulder till kronofogden i höstas och fick mitt första utslag i september 2022. Har idag 6 utslag totalt.
hur lång tid tar det innan jag får utmätning? Ännu har jag inte fått något brev eller info om utmätning. Vad är oddsen att jag kommer hinna få min skatteåterbäring som betalas ut innan påsk?

Jag släppte alla mina skulder till kronofogden i höstas och fick mitt första utslag i september 2022. Har idag 6 utslag totalt.
hur lång tid tar det innan jag får utmätning? Ännu har jag inte fått något brev eller info om utmätning. Vad är oddsen att jag kommer hinna få min skatteåterbäring som betalas ut innan påsk?
Det kommer inte hända, med skuldsaldo får du ingen återbäring.

Det kommer inte hända, med skuldsaldo får du ingen återbäring.
Fast utan en utredning av inkomst och utmätningsbeslut kan man ju få behålla den. Sen tror jag iofs att det kanske hinner beslutas innan dess men det är ju en annan fråga.

Fast utan en utredning av inkomst och utmätningsbeslut kan man ju få behålla den. Sen tror jag iofs att det kanske hinner beslutas innan dess men det är ju en annan fråga.
Det räcker med skuldsaldo så går återbäringen direkt till skulder. Är det inte så har dom ändrat nyligen.

Nej eftersom inkomsten är orelevant så ryker skatteåterbäringen om det finns skulder för verkställighet

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp