Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Utsatt för bedrägeri!

Hej. Det är så här att jag är utsatt för bedrägeri. Jag vet av vem och ska ta konfrontera personen. Jag vill helst undvika att blanda in polisen, till att börja med iaf. Jag undrar nu, kan man på något sett ta reda på hur mycket skulder man har och till vilka kreditbolag man har skulder? Jag har provat kreditupplysning via nätet men det funkar inte! Om vi ska kunna klara upp detta utan polis måste vi ändå "få upp allt på bordet" satt säga. HJÄLP! Hur ska jag bete mej?!?!

ja det enda sättet är väll ta en uc på sig själv.jättesvårt veta om man inte vet vilka företag det rör sig om.vet du vilka företag någon tagit lån hos i ditt namn?har du fått några räkningar hem ellr nått annat papper.jättesvårt hjälpa med så lite info.rör det sig om smslån?

oavsett så skall en polisanmälan göras när det rör sig om bedrägeri.det hadde jag gjort t om om det är familjemedlem.hoppas det ordnar sig för dig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp