Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Vad är viktigt vid val av bank?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LånaUtanPapper" data-source="post: 185935" data-attributes="member: 3402"><p>Då är det möjlighet till betalningsfria månader och ingen krånglig process efter man blivit beviljad som är viktigast, skulle aldrig ansöka om dom ringer upp ens arbetsgivare ex.</p><p></p><p>När jag har 0 uc i september kommer jag söka samlingslån till bra ränta, sen kommer jag försöka utnyttja betalningsfria månader hos dom större lånen så ofta som möjligt för att lägga den summan för att betala bort mindre lån eller ammortera på lån med högre ränta. Bli av med månadskostnader.</p><p></p><p>kommer sortera dom enligt snöbollsmetoden i storleksordning.</p><p></p><p>Största lånet</p><p>Näst största lånet</p><p>3e störst</p><p>Kredit</p><p>Klarna</p><p>Betalkoll</p><p>Kredit</p><p>Kreditkonto</p><p>Smslån</p><p>Smslån</p><p>Delbetalning på mobil</p><p></p><p>Sedan tar jag betalningsfria månader på dom största så ofta som möjligt. Börjar med att betala av mobilen för att få ner månadskostnaden 600kr sen utnyttjar jag pengarna från betalningsfria månader för att bli av med sms lånen och arbetar mig uppåt i listan. Alltid göra allt för att få bort det minsta lånet först. Sen kan man ammortera på dom större allt eftersom.</p><p></p><p>blir jag av med smslånen och mobil kan jag lägga det jag betalade på dom månadsavgifterna i kombination på betalningsfria månader på att ammortera bort kontokrediten, när den månadsavgifter är borta använda dom pengarna för att ammortera på nästa. Snöbollsmetoden kommer bli mitt sätt att arbeta mot att bli skuldfri.</p><p></p><p>sortera alla lån i en excel fil efter storlek sen börja att bli av med det längst ner i listan hela tiden med alla knep. Får man betalningsfri månad på dom 2 största en månad kanske man har 5-10.000 extra att ammortera på det minsta/nästa minsta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LånaUtanPapper, post: 185935, member: 3402"] Då är det möjlighet till betalningsfria månader och ingen krånglig process efter man blivit beviljad som är viktigast, skulle aldrig ansöka om dom ringer upp ens arbetsgivare ex. När jag har 0 uc i september kommer jag söka samlingslån till bra ränta, sen kommer jag försöka utnyttja betalningsfria månader hos dom större lånen så ofta som möjligt för att lägga den summan för att betala bort mindre lån eller ammortera på lån med högre ränta. Bli av med månadskostnader. kommer sortera dom enligt snöbollsmetoden i storleksordning. Största lånet Näst största lånet 3e störst Kredit Klarna Betalkoll Kredit Kreditkonto Smslån Smslån Delbetalning på mobil Sedan tar jag betalningsfria månader på dom största så ofta som möjligt. Börjar med att betala av mobilen för att få ner månadskostnaden 600kr sen utnyttjar jag pengarna från betalningsfria månader för att bli av med sms lånen och arbetar mig uppåt i listan. Alltid göra allt för att få bort det minsta lånet först. Sen kan man ammortera på dom större allt eftersom. blir jag av med smslånen och mobil kan jag lägga det jag betalade på dom månadsavgifterna i kombination på betalningsfria månader på att ammortera bort kontokrediten, när den månadsavgifter är borta använda dom pengarna för att ammortera på nästa. Snöbollsmetoden kommer bli mitt sätt att arbeta mot att bli skuldfri. sortera alla lån i en excel fil efter storlek sen börja att bli av med det längst ner i listan hela tiden med alla knep. Får man betalningsfri månad på dom 2 största en månad kanske man har 5-10.000 extra att ammortera på det minsta/nästa minsta. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Vad är viktigt vid val av bank?
Topp