Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad betyder utslag från Kronofogden?

Jag har en avbetalningsplan hos Avida som jag ville sänka, är 2 v sen med min inbetalning, då jag inte kan betala så mycket som de vill. Jag mailade dem för att sänka beloppet. Fick till svar att jag måste vänta tills jag fått utslag från Kronofogden innan de kan sänka beloppet! Hjälp, vad betyder det? Jag vill absolut inte få en anmärkning, går det att undvika i detta skede?

Jag har en avbetalningsplan hos Avida som jag ville sänka, är 2 v sen med min inbetalning, då jag inte kan betala så mycket som de vill. Jag mailade dem för att sänka beloppet. Fick till svar att jag måste vänta tills jag fått utslag från Kronofogden innan de kan sänka beloppet! Hjälp, vad betyder det? Jag vill absolut inte få en anmärkning, går det att undvika i detta skede?

Låter som de skickat in skulden till kronofogden. När du får bet.föreläggandet kan du undvika betanmärkning om du betalar skulden eller bestrider den, om du anser att den är felaktig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp