Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Vad gör att jag inte får låna?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Annika" data-source="post: 67413" data-attributes="member: 3755"><p>Jag har studerat i fyra år, inkomst från tjänst under studierna har legat på 150-190 k per år i taxerad inkomst. </p><p></p><p>Nu tjänar jag sedan i år cirka 420 k brutto. Har dock en projektanställning som löper året ut. Den kommer att förlängas men inte förrän den gått ut, dvs fr.o.m. Jan 18 förlängs den. </p><p></p><p>Jag äger bostad värderad till 480 k. Belånad med 275 k. Amorterar 3000 kr per mån på bolånet. </p><p></p><p>Har CSNlån på 400 k, betalar 2000 i mån. </p><p></p><p>Billån, på urspr halva värdet av bilen (resten kontant), är knappt 25 k kvar, betalar 1200 per mån. </p><p></p><p>Kortkredit 30 k, utnyttjas på så vis att jag handlar med kortet och betalar fakturan när den kommer. Ingen räntebärande kredit. Enligt UC idag är 4 000 utnyttjad av krediten. </p><p></p><p>Har inget underskott av kapital (men inget överskott heller)</p><p></p><p>Har ett kreditbetyg på 0.6/mycket bra. Eller hade i alla fall, en UC tillkom igår. </p><p>Har 1 förfrågan från februari (blev utökn av bolån) och 1 förfrågan från aug 2016 (nekad höjning av kredit på kortet, som jag inte ens vet att jag skulle ansökt om men enligt kortutgivaren hade via appen ansökts om höjning). Den borde försvinna i övermorgon. </p><p></p><p>Riskprognos i dagens UC 0.4%</p><p></p><p>Ville låna 65 k blanco på 5 år men fick nej. Så finns en UC på det idag. </p><p>Funderade på att kolla med <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27" target="_blank">lendo</a> men två ff på samma dag antar jag swr mycket illa ut? Men ser det verkligen bättre ut med en ny ff om en vecka?</p><p></p><p>Vad gör att jag inte får ta blancolån - är det anställningen eller missbedömde jag min lånebild i stort? (Jag har inga problem att klara betalningen för tänkta lånet).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Annika, post: 67413, member: 3755"] Jag har studerat i fyra år, inkomst från tjänst under studierna har legat på 150-190 k per år i taxerad inkomst. Nu tjänar jag sedan i år cirka 420 k brutto. Har dock en projektanställning som löper året ut. Den kommer att förlängas men inte förrän den gått ut, dvs fr.o.m. Jan 18 förlängs den. Jag äger bostad värderad till 480 k. Belånad med 275 k. Amorterar 3000 kr per mån på bolånet. Har CSNlån på 400 k, betalar 2000 i mån. Billån, på urspr halva värdet av bilen (resten kontant), är knappt 25 k kvar, betalar 1200 per mån. Kortkredit 30 k, utnyttjas på så vis att jag handlar med kortet och betalar fakturan när den kommer. Ingen räntebärande kredit. Enligt UC idag är 4 000 utnyttjad av krediten. Har inget underskott av kapital (men inget överskott heller) Har ett kreditbetyg på 0.6/mycket bra. Eller hade i alla fall, en UC tillkom igår. Har 1 förfrågan från februari (blev utökn av bolån) och 1 förfrågan från aug 2016 (nekad höjning av kredit på kortet, som jag inte ens vet att jag skulle ansökt om men enligt kortutgivaren hade via appen ansökts om höjning). Den borde försvinna i övermorgon. Riskprognos i dagens UC 0.4% Ville låna 65 k blanco på 5 år men fick nej. Så finns en UC på det idag. Funderade på att kolla med [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27"]lendo[/URL] men två ff på samma dag antar jag swr mycket illa ut? Men ser det verkligen bättre ut med en ny ff om en vecka? Vad gör att jag inte får ta blancolån - är det anställningen eller missbedömde jag min lånebild i stort? (Jag har inga problem att klara betalningen för tänkta lånet). [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Vad gör att jag inte får låna?
Topp