• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Vad hände ?

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 513
Mottagna reaktioner
6 115
Poäng
4 147
Fick samtal att jag fått inledande i oktober 2017. Fick samtal att den var beviljad i februari-18. Hade lagt mycket tid och energi på min ansökan, fick inga kompletterande frågor, och ingen sade emot beslutet trots många borgenärer.
Om tre år och 11 månader har jag gjort min sista inbetalning och jag är FRI!! Ingen aning om hur det kommer att kännas efter att ha levt på/under existensminimum så många år! Kan inte tro att det är sant !:D
Underbart.
Min ansökan var den mest utförliga hon sett så det blev inte så mycket frågor vid samtalet.
Har ca 29 olika lån och många ” nya” omlånade snabblån och samlingslån så jag är lite nervös för avslag pga nya lån.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
Underbart.
Min ansökan var den mest utförliga hon sett så det blev inte så mycket frågor vid samtalet.
Har ca 29 olika lån och många ” nya” omlånade snabblån och samlingslån så jag är lite nervös för avslag pga nya lån.
Jag håller verkligen alla tummar jättehårt för dig, så du också får den ro som en sanering innebär❤️
Jag hoppas inte dina nya lån, eller, det är ju lånaomlån som du skriver,för att överleva, inte sätter käppar i hjulet. Å andra sidan var ju handläggaren medveten om dom lånen och gav inledande, det går nog vägen ska du se ❤️
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 513
Mottagna reaktioner
6 115
Poäng
4 147
Jag håller verkligen alla tummar jättehårt för dig, så du också får den ro som en sanering innebär❤️
Jag hoppas inte dina nya lån, eller, det är ju lånaomlån som du skriver,för att överleva, inte sätter käppar i hjulet. Å andra sidan var ju handläggaren medveten om dom lånen och gav inledande, det går nog vägen ska du se ❤️
Vi diskuterade inte om nya lån utan när jag tog mitt sista lån.
Tusen tack. <3
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 513
Mottagna reaktioner
6 115
Poäng
4 147
Jag menade att om man hade nya skulder som tillkommit efter inledande skuldsanering men antar att de hamnar utanför skuldsaneringen därför att de inte ingår.
Jaha. Nej jag har inga nya skulder efter ansökan.
 

Auron

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
9 Oktober 2018
Meddelanden
184
Mottagna reaktioner
118
Poäng
297
Bra kämpat du!
Det kommer att gå din väg ska du få se!
Goda människor får alltid gott, Kom ihåg det!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp