• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Vad händer med min UC? Tombola

MrDesp

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
29 Mars 2016
Meddelanden
290
Mottagna reaktioner
101
Poäng
307
nyfiken och se om vi tillsammans kan gissa vad som händer med min UC. Lite fakta:

Sökte i oktober ett blancolån, och ja vi har mycket blancolån. Blev dock lite chockade över kreditvärdet var 8,6%. Kreditkort, kontokrediter och blancolån på två personer på 729000 med 6 ff.

Nu i mars har två ff försvunnit skulden är nere i 694000 och nytt kreditvärde på 3,1%

Nu till frågan vad händer med min UC när ytterligare en förfrågan försvinner och lägre skuld med 9500?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

MrDesp

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
29 Mars 2016
Meddelanden
290
Mottagna reaktioner
101
Poäng
307
Tilläggas att inga andra förutsättningar ändrats och att ff försvinner 1apr
 

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 521
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
Skulden minskar samtidigt som inga nya förfrågningar tillkommer. Blir förvånad om det går åt annat håll än neråt!
 

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
I vissa lägen händer inget när en FF försvinner, utan först när två försvunnit. Så din nästa nivå skulle kunna kräva att du blir av med två ff för att uppnås. En lägre skuld med 9500 påverkar antagligen ingenting, för lite i sammanhanget. Jag tippar på en liten nedgång, eller att det står helt stilla.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp