Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad kan jag förvänta mig? Min väg mot skuldsanering.

Rättspsykiatrisk vård med SUP låter som att det är mer än ekonomisk brottslighet. ?
Jag tycker att du ska försöka komma på fötter, ordna en bostad, jobb osv innan du funderar på att ta tag i dina skulder. När du inte har stabilitet så har jag svårt att tro att du orkar ta tag i det andra.
Förutom bedrägerierna så blev jag även dömd för en inbrottsstöld, försök till misshandel, drograttfylla, brott mot lagen gällande knivar, narkotikabrott.
Allt som allt skulle detta ge ett straffvärde på 2 års fängelse.
Det positiva med Rättspsykiatrin är att dom inte släpper en härifrån såvida man inte har en ordnad tillvaro att komma ut till. Dvs eget boende, sysselsättning osv.

Mentalt så är jag redan framme känner jag. Har fått smaka så hårt på livet att jag ser inte längre en risk att jag någonsin skulle kunna falla tillbaka i misären.
Min syster som är advokat har börjat engagera sig väldigt mycket i mitt liv för att jag ska komma tillbaka på fötter och min far har blivit mer accepterande mot mig vilken har tänt en gnissta av hopp igen.

Känner mig idag väldigt motiverad till att pussla ihop mitt liv efter att ha varit fast i en extremt destruktiv och kaotisk spiral.
Är inte en dålig person egentligen, har alltid varit en väldigt empatisk person som alltid velat personer runt mig det bästa i livet. Tyvärr så blev det ett väldigt hårt liv pga några tidiga felsteg i yngre ålder.
Förväntar mig inte att allt ska komma serverat till mig, men önskar bara lite medvind nu när jag är på rätt ställe i livet igen.
Hade varit så extremt tacksam för en skuldsanering och kunna lägga allt som hänt tidigare bakom mig.

Förutom bedrägerierna så blev jag även dömd för en inbrottsstöld, försök till misshandel, drograttfylla, brott mot lagen gällande knivar, narkotikabrott.
Allt som allt skulle detta ge ett straffvärde på 2 års fängelse.
Det positiva med Rättspsykiatrin är att dom inte släpper en härifrån såvida man inte har en ordnad tillvaro att komma ut till. Dvs eget boende, sysselsättning osv.

Mentalt så är jag redan framme känner jag. Har fått smaka så hårt på livet att jag ser inte längre en risk att jag någonsin skulle kunna falla tillbaka i misären.
Min syster som är advokat har börjat engagera sig väldigt mycket i mitt liv för att jag ska komma tillbaka på fötter och min far har blivit mer accepterande mot mig vilken har tänt en gnissta av hopp igen.

Känner mig idag väldigt motiverad till att pussla ihop mitt liv efter att ha varit fast i en extremt destruktiv och kaotisk spiral.
Är inte en dålig person egentligen, har alltid varit en väldigt empatisk person som alltid velat personer runt mig det bästa i livet. Tyvärr så blev det ett väldigt hårt liv pga några tidiga felsteg i yngre ålder.
Förväntar mig inte att allt ska komma serverat till mig, men önskar bara lite medvind nu när jag är på rätt ställe i livet igen.
Hade varit så extremt tacksam för en skuldsanering och kunna lägga allt som hänt tidigare bakom mig.
Jag önskar dig all lycka till, tack för att du delar med dig

Jag önskar dig all lycka till, tack för att du delar med dig
Tack så mycket.
Du har möjligtvis inga fler goda råd att dela med dig av nu när du vet lite om min situation osv?
Ju mer information som jag har ju bättre kan jag navigera min väg mot en skuldsanering.
Vill givetvis vara så effektiv som möjligt då jag redan kastat bort massa år av mitt liv.

Delar chefsöverläkaren uppfattning om mental status? I lrv kan man ju bli kvar i praktiken för all framtid även för förhållandevis lindriga påhitt.

Delar chefsöverläkaren uppfattning om mental status? I lrv kan man ju bli kvar i praktiken för all framtid även för förhållandevis lindriga påhitt.
Ja det vill jag nog påstå. Läkarna har en väldigt positiv bild utav mig och säger att dom tror väldigt mycket på mig. Återfallsrisken har dom bedömt som väldigt låg hos mig.
Just nu vill dom observera mig under en viss tid, ungefär under en ett års period för att se om jag lider av vanföreställningar eller inte.
Vilket jag inte gör. Jag måste bara visa det för dom här, vilket tar lite tid.
Äter inte mediciner övh taget och har inte gjort det innan heller.
All personal här har en väldigt positiv uppfattning av mig då jag påverkar andra patienter här till det bättre då jag t.ex har startat filmkvällar som engagerar dem andra och får dem att må bättre.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp