vad tror ni om att kunna utöka bolånet

Hej bor i Bostadsrätt har inte fått lägenheten värderad, men har lån på 500 000 på den som jag tog när föreningen bildades . Grannarna sålde sin för 1 150 000 antar att jag kan få minst 850-900 000 för min kan jag utöka lånet att ta hand om andra lån baka in alltså har Handelsbanken. Har tyvärr 5,9 i uc just nu och lite mer än 100000 i underskott. Är det ens värt att försöka??

Hej bor i Bostadsrätt har inte fått lägenheten värderad, men har lån på 500 000 på den som jag tog när föreningen bildades . Grannarna sålde sin för 1 150 000 antar att jag kan få minst 850-900 000 för min kan jag utöka lånet att ta hand om andra lån baka in alltså har Handelsbanken. Har tyvärr 5,9 i uc just nu och lite mer än 100000 i underskott. Är det ens värt att försöka??
Hade kontaktat din bank man och sagt du vill ha ett möte och sen förklarat läget , inget omöjligt ! Fick 605 000 kr av handelsbanken i privatlån utan säkerhet !

Kontakta en mäklare och få lägenheten värderad. Du kan få en skriftlig värding för en tusenlapp som du har som underlag till banken.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp