Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Var är det störst chans att jag får låna??

Är det fortfarande enkelt att få lån från ellos? Är finaref oxå enkelt? Vissa pratar om dem som om det är samma, men ellos har ju 20.000 och finaref 40.000...
Det är två olika lån som har finaref som kreditgivare. Jag har låg inkomst, lån hos båda.Ganska lätta att få fortfarande. Men undvik om ni kan, skyhög ränta och jobbiga om man inte betalar i tid

ca5tio. Hur såg din ekonomiska situation ut när du fick avslag?
Om man söker via ellos ringer de upp? Får man besked direkt?

Ingen annan som har nåt förslag att komma med?

Min ekonomi var bättre än tidigare när jag fick avslag, fick tyvärr en stor vattenskada som inte gick på försäkringen så jag behövde få ett lån. Så naturligt för mig var då att vända mig till långivare jag använt mig av tidigare men de gav avslag det hade då gått 6 månader efter att jag löst mitt lån.

Om du ändå ansöker om Ellos lån så får du besked direkt om du ansöker och signerar med e-leg.

tror ni att cashbuddy godkanner igen om man lanat femtontusen och betalat tillbaks allt fastan med lite forseningar ibland eller blir det stopp om man har varit sen ett par ggr?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp