• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Varför min kreditvärdighet i kreddy är 3.1 ??

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 117
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
1 863
Mottagna reaktioner
1 631
Poäng
1 117
Resursbank
Teleanor
A3 privar Ab
Forex bank
De som efterfrågade om mig

Telenor och A3 borde inte ha påverkat ditt betyg alls.

Forex eller Resursbank, någon av dom måste ha tagit en tuffare upplysning på dig av någon anledning.
Vissa upplysningar påverkar betyget mycket mer än andra. Ex mobiloperatör och elavtal påverkar inget alls i princip.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
M

Muha

Gäst
Poäng: 0
Telenor och A3 borde inte ha påverkat ditt betyg alls.

Forex eller Resursbank, någon av dom måste ha tagit en tuffare upplysning på dig av någon anledning.
Vissa upplysningar påverkar betyget mycket mer än andra. Ex mobiloperatör och elavtal påverkar inget alls i princip.
Tack för din svar!, när kan min kriditvärdighet blir bättra igen?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 359
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Jag har sett en hel del människor på forumet ha 7-8 förfrågningar och ändå ha under 1% i UC-risk.
Det är något mer som tynger ditt betyg. Flytt 2018 gör nog lite och 4 förfrågningar. Gissar på 1-2 faktorer till. Exempelvis om du bor i ett socialt utsatt område där många är skuldsatta och har dålig ekonomi eller att du haft en bra inkomst bara förra året/Detta.
 
M

mijiha

Gäst
Poäng: 0
Tyvärr så är det negativt med noll krediter. Var i samma sits, ansökte om ett grönt amex utan kostnad där jag fick 200k i kredit, då gick risken ner/kreditvärdigheten bättre. Aldrig använt kortet och tycker det är ett tramsigt sätt att bygga sina algoritmer med.
 
M

Muha

Gäst
Poäng: 0
Har ansökte om lånelöfte igår och fick erbjuda på endast 300000 tyvärr vad ska göra!!
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 359
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Lånelöfte till boende eller?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp