Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vart lättast att få lån med medsökande?

Har fått tag i en medsökande, med god ekonomi och 550k+ inkomst etc medans jag med ca 275k inkomst, 43 ffr inga anmärkningar, en kredit på 3000kr..

Vart skulle vara lättast att möjligtvis kunna få ett lån/samlingslån på 40k? någon som har en aning?

Hej jag vart lite nyfiken, om du har så många ff som 43 och bara en kredit på 3000kr,varför har du så många ff?

Mjo, jag blev av med sista betalningsanmärkningen i december, började söka i princip direkt då efter ett större lån för att lösa ekonomin så att jag inte hamnar hos fogden igen, så där är ett antal av mina ffr eftersom jag inte blev beviljade någonstans, annars har jag sökt lite överallt under 2012 trots betalningsanmärkning, varit desperat i perioder och då sökt mer, idiotiskt JA, då kunde man inte ett smack om lånbolag och visste knappt vad en förfrågan var för något, så det blev lite många i slutända..

Antagligen sökt på "fel" bolag från början, dragit på mig några ffr och sedan har resten nekat mig pga förfrågningarna :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp