Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vet Någon vilket inkasso företag mobillån använder

Samt vet någon om man har ett återbalt lån hos mobillån på 1000 kan man få låna 4000 då? samma på risicum om man har ett lån återbetalt på 1000 kan man få låna 4000 då? men iaf vilket inkasso bolag mobilan använder sig av ? :) jätte tacksam för svar ! :)

Mobillån har Avida tillåter inte avbetalning på mobillån betalar du inte om det går till inkasso går det till Kronofogden. För att låna 4000 måste du ha minst 2 tidigare lån återbetalda i tid och minst 100.000 i inkomst.

Vill du låna av Risicum gäller följande:

Som första lån kan du ansöka om lån från 500 kr upp till 10 000 kr. Om du har Bank ID eller Nordea personkonto (kontonummer är samma som personnummer).

Så där är det inga problem att låna mer än 1000 om du uppfyller villkoren i övrigt.

hur fort efter påminnelse går det till inkasso

mobillån

Hej!
Mitt ligger nu hos inkasso, inkassobolaget är Avida Finans, det tog ca 2-2,5 veckor att komma dit, för en vecka sen ringde dom hem ifrån mobillån & sa att de inte gör avbetalning ska vara väldigt speciella skäl för att få det. Undvik låna där om du tror det blir svårt & betala igen. :confused:

hur snart efter man fått från inkasso ska man ha bet skulden

Mobillån

Pratade med Avida Finans igår hade då gått 8dg, eftersom Mobillån vägrar avb så gav Avida ge mej lite mer tid, så dom är rätt trevliga att ha att göra med ändå! Men dom måste ju göra som mb-lån säger:( nån vecka till fick jag, han sa att Mb-lån är svåra, men.. det lät som om han tyckte jag skulle fortsätta att försöka ändå.:cool:

har snart går det till kfm efter dom 8 dagarna frå inkasso

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp