• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

ViaConto...vad säger ni om dom?

slarvmaja

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
16 November 2022
Meddelanden
274
Mottagna reaktioner
60
Poäng
207
Fick igenom 5000 på ViaConto men när man tittar på avin sen så är det ju skyhöga avgifter.Av 860 per månad är bara 355 amortering.Jag önskar de kunde ha sånt upplagt när man söker så det inte kommer som en käftsmäll efter det gått igenom.Tänker göra mitt bästa för att beta av den så fort som möjligt.De 375 kr får man ju inget avdrag på ändå på skatten sen.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

lulle7

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
16 September 2021
Meddelanden
202
Mottagna reaktioner
25
Poäng
112
Fick igenom 5000 på ViaConto men när man tittar på avin sen så är det ju skyhöga avgifter.Av 860 per månad är bara 355 amortering.Jag önskar de kunde ha sånt upplagt när man söker så det inte kommer som en käftsmäll efter det gått igenom.Tänker göra mitt bästa för att beta av den så fort som möjligt.De 375 kr får man ju inget avdrag på ändå på skatten sen.
Vad har du för betyg på Creditsafe?
Jag har aldrig fått ett lån godkänt ifrån dom..
 

slarvmaja

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
16 November 2022
Meddelanden
274
Mottagna reaktioner
60
Poäng
207
Vad har du för betyg på Creditsafe?
Jag har aldrig fått ett lån godkänt ifrån dom..
Jag har sökt flera gånger men fått avslag med 7 på creditsafe.Sen gick jag genom klaralån och då blev jag erbjuden 1000 kr hos viaconto trots att creditsafe sjunkit till 5.Sen betalade jag bort det och då kunde jag ansöka om höjning och fick igenom 5000.
 

lulle7

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
16 September 2021
Meddelanden
202
Mottagna reaktioner
25
Poäng
112
Jag har sökt flera gånger men fått avslag med 7 på creditsafe.Sen gick jag genom klaralån och då blev jag erbjuden 1000 kr hos viaconto trots att creditsafe sjunkit till 5.Sen betalade jag bort det och då kunde jag ansöka om höjning och fick igenom 5000.
Var det längesen du ansökte via klaralån?
Skickar du hem något brev eller allt sköts digitalt på klaralån?
 

lulle7

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
16 September 2021
Meddelanden
202
Mottagna reaktioner
25
Poäng
112
Jag sökte 5000 men det kom upp premilinärt upp till 6000 men sen när jag fyllde i så ändrades det till 1000 kr.Efter det har jag fått höja till först 5000,sen 7000 och nu 10000.
Kommer du ihåg hur många år du sökte?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp