Så här står det hos Viakonto:
Besked direkt på skärmen
Du får svar direkt om du beviljas lånet eller inte. Beviljat lån utbetalas till ditt konto samma dag, under kundtjänstens öppettider. Hur snabbt du får tillgång till pengarna beror på din bank. Senast nästa bankdag ska pengarna finnas på ditt konto.
Så här står det hos ViaKredit:
Besked direkt på skärmen
Du får svar direkt om du uppfyller ViaKredits grundläggande villkor för att beviljas kredit. Därefter handlägger vi din ansökan och ett slutgiltigt besked levereras till dig per sms. Beviljad kredit utbetalas till ditt konto samma dag, under kundtjänstens öppettider. Hur snabbt du får tillgång till pengarna beror på din bank. Senast nästa bankdag ska pengarna finnas på ditt konto.
Tyvärr hände det mig fick svar att jag uppfyllde kraven men sedan fick jag avslag pga. för högt underskott av kapitalTack! Jag fick svar att jag uppfyller deras krav. Så nu är det bara å hoppas på att bli beviljad det jag sökt.... Någon som fått svaret att de uppfyller kraven å sen blivit nekad kredit totalt ???
Tyvärr hände det mig fick svar att jag uppfyllde kraven men sedan fick jag avslag pga. för högt underskott av kapital