• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Vilka är KREDIT INVEST LTD

jan

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
8 November 2012
Meddelanden
27
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Har fått ett förläggande från KREDIT INVEST LTD på 2000 pund. Jag har inte tagit något lån i pund så förstår inte vem som ligger bakom. Adressen är i Manchester. Någon som vet?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Kan bara få fram att de är alldeles nya, startad i mars i år. Vad jag vet är det enkelt att starta ett engelskt bolag från Sverige.
 

Dunkey

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
7 April 2015
Meddelanden
104
Mottagna reaktioner
32
Poäng
137
Som turnaround säger. Ett 2 månaders nystartad limited bolag med säte i England. Enkelt att starta från Sverige och aktiekapitalet är bara 1£ (ca 10 kronor).

Från följande länk så kan man se att Saso Markovic är registrerad företagsföreträdare.

https://www.companiesintheuk.co.uk/ltd/kredit-invest
 

jan

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
8 November 2012
Meddelanden
27
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Finns inget telefonnummer man kan nå dem på. En Daniel Larsson står som handläggare. Hur ska man göra för att veta vilka dessa representerar?
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Har du tagit något lån i mars-maj som du inte fakturerats för?
 

jan

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
8 November 2012
Meddelanden
27
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
På föreläggandet står det att fordrans förfallodag var 2014-10-01. Jag har inte tagit några lån under 2015, men tog en massa under 2014 och har inte koll på detaljerna vilka det var jag tog ifrån.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Så skumt företaget är 2-3 månader gammalt och ditt föreläggande är från oktober 2014, kan det vara så att de köpt upp en gammal fordran? Finns det ingen mejladress du kan använda dig av?
 

1508

V.I.P
Poäng: 122
Blev medlem
26 Maj 2013
Meddelanden
824
Mottagna reaktioner
35
Poäng
122
Jag har så en känslor. Det måste vara ett bolag vilken inte mer finns. Och många har inte betalt till dinfinans. Kanske lägga jag oxå fel.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp