Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vilka är lättast Cash2You eller Cashbuddy?

Är du 50 nu?
Det är dom bästa åren!

En fråga bara...Om man inte är spelberoende som jag...och ändå har en massa massa skulder o lånar om o om igen...va lägger ni pengarna på??? En fråga bara...

”Hope” Du och jag är i liknande situation...både åldersmässigt och med liknande skuldbörda... Skillnaden är ”bara” att jag kan inte skylla mina skulder på spelberoende utan pga överkonsumtion. Har alltid haft oerhört svårt för att ”hålla i pengar”. Har alltid velat leva gott och köpa ”gott”.
Har ett välbetalt arbete, ser väldigt bra ut för min ålder. Folk tror att jag lever bästa livet, men egentligen sitter jag med ångest och vänder ut och in på mitt liv för att få ”livet att gå runt - ekonomiskt”. Har oxå varit ensamstående i många år, men med bara ett barn som nu är 19 år. Henne behöver jag nu inte försörja länge då hon har gått ut gymnasiet och arbetar.
Har, som sagt, ett mycket bra arbete med budget ansvar för min fastighets portfölj och får ofta lovord för dess hantering, men min egen ekonomi är kraschad...

Det är en intressa fråga, vad som har fått oss "hit", för det kan ju verkligen vara olika saker. Jag tror jag ska starta en egen topic om det.

Gillar verkligen det här forumet. Inte bara för att det finns så mycket dyrköpt expertis kring skuldfällor, UC-optimering, destruktiva sms-lån och ett otal andra frågor. Utan framför allt att det finns ett ställe med massa människor som också "trillat dit" (vilket ju i sig är allt annat än glädjande...) som kan peppa varandra utan fördömanden om hur "puckad" man är som har gjort ditten och datten på vägen till ekonomisk kris.

Kim 71 och Gaston !!! Jag gillar oxå detta forum jättemycket :) jag har oxå alltid haft mycket svårt att hålla i mina egna pengar....har tänkt mycket på att jag just är en mycket bra o duktig säljare...och detta säger jag för att jag VET just detta...”jag kan inte göra mig rik o just därför gör jag min arbetsgivare rik” jag anv min listighet o min talang i mitt arbete” tyvärr så är det lika för mej...ALLA tror att jag lever ett mycket bra liv !!!!!! Kunder säger ofta ” du ser såå glad ut..hela du strålar?!?! Hur i all världen kan jag göra det?!? Jag känner för tiggare som sitter utanför butiker o alkisarna som chillar runt på stan...är jag kanske en sådan ( en förklädd förstås) med fina kläder ?!? Jag anv inte alkohol o droger utan spelat bort mitt liv...men jag lovar....jag ska komma igen o leva...fast då ett RIKTIGT liv...utan spel....fortsätt gärna att skriva..uppdatera era liv..det är viktigt för mig o er eftersom det leder till ett erkännande o då blir det lättare för själen...inte direkt förstås men det kommer bli....jag önskar att jag kunde visa mig för er men det går inte tyvärr..Ha en så fin dag som det bara går....Jag säger en gång till...Ni alla är värdefulla.....:)

Max 15 förfrågningar får man ha enligt cashbuddys kundtjänst. Sen har du inte skrivit så mycket mer med krav... men sök inte om du har fler än 15 som sagt...vet en som ska testa söka när den är nere på 15 om ca 1 vecka.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp