En fråga bara...Om man inte är spelberoende som jag...och ändå har en massa massa skulder o lånar om o om igen...va lägger ni pengarna på??? En fråga bara...
jag har oxå alltid haft mycket svårt att hålla i mina egna pengar....har tänkt mycket på att jag just är en mycket bra o duktig säljare...och detta säger jag för att jag VET just detta...”jag kan inte göra mig rik o just därför gör jag min arbetsgivare rik” jag anv min listighet o min talang i mitt arbete” tyvärr så är det lika för mej...ALLA tror att jag lever ett mycket bra liv !!!!!! Kunder säger ofta ” du ser såå glad ut..hela du strålar?!?! Hur i all världen kan jag göra det?!? Jag känner för tiggare som sitter utanför butiker o alkisarna som chillar runt på stan...är jag kanske en sådan ( en förklädd förstås) med fina kläder ?!? Jag anv inte alkohol o droger utan spelat bort mitt liv...men jag lovar....jag ska komma igen o leva...fast då ett RIKTIGT liv...utan spel....fortsätt gärna att skriva..uppdatera era liv..det är viktigt för mig o er eftersom det leder till ett erkännande o då blir det lättare för själen...inte direkt förstås men det kommer bli....jag önskar att jag kunde visa mig för er men det går inte tyvärr..Ha en så fin dag som det bara går....Jag säger en gång till...Ni alla är värdefulla.....